بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به اظهارات آوی دیختر، وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی پیرامون نکبت غزه گفت: اگر نمی‌دانید یا نمی‌فهمید، پس صحبت نکنید و مراقب باشید.

نتانیاهو

به گزارش ایسنا، اظهارات «آوی دیختر»، وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مطرح شد. زمانی که از وی سوال شد که آیا ممکن است صحنه‌های خروج ساکنان غزه از شمال نوار غزه به جنوب آن به دلیل جنگ را با صحنه‌های نکبت ۱۹۴۸ در هنگام اشغال اراضی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و مهاجرت ساکنانش مقایسه کرد، آوی دیختر گفت: ما واقعا در حال حاضر، شرایط را به سمت نکبت غزه سوق می‌دهیم. از نظر عملیاتی، زمانی که تعدادی زیادی از افراد میان تانک‌ها و سربازان قرار دارند، نمی‌توان جنگ را مدیریت کرد؛ آنگونه‌ای که ارتش اسرائیل می‌خواهد آن را در داخل خاک غزه مدیریت کند.

اظهارات جنجالی وزیر کشاورزی اسرائیل درباره «نکبت ۲۰۲۳ غزه»

زمانی که مجدداً از دیختر پرسیده شد که آیا از «نکبت غزه» صحبت می‌کند، وی پاسخ داد: نکبت غزه ۲۰۲۳، اوضاع غزه اینگونه رقم خواهد خورد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ساکنان غزه به شهر غزه بازخواهند گشت یا خیر، گفت: نمی‌دانم این مساله در پایان چگونه ختم می‌شود، چراکه شهر غزه به مساحت یک‌سوم نوار غزه است و نیمی از ساکنان در آنجا هستند اما یک سوم مساحت غزه است.

کد خبر 806780
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    3 3
    حملات رژیم صهیونیستی به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی غربی علیه مردم بی‌دفاع غزه که از یک ماه قبل آغاز شده است تاکنون به شهادت ۱۱ هزار و ۷۸ نفر و زخمی شدن ۲۷ هزار و ۴۹۰ نفر رسیده است. از میان این شهدا، چهار هزار و ۵۰۶ نفر کودک، سه هزار و ۲۷ نفر زن، و ۶۷۸ نفر هم سالمند هستند.
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
    1 1
    بیش از 101 نفر از نیروهای سازمان‌ملل در جنگ غزه توسط صهیونیست ها و با حمایت و پشتیبانی آمریکا و غرب قتل عام شده اند.
  • IR ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
    1 4
    کسی نیست بگه آخه نتانیاهو تو که مدعی فهمیدن و عقل کل بودن اسرائیل هستی چنین افتضاح بزرگی را برای اسرائیلی ها به بار آوردی بعد حالا به حقیقتی که وزیر کشاورزی شما بیان نموده گیر دادی؟؟