سردار محمدرضا نقدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد که صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها گمان می‌کنند که با حمله به چند متر از نواز غزه پیروزی محقق کردند، اما متوهم هستند.

محمدرضا نقدی

به گزارش همشهری آنلاین، وی گفت که صهیونیست‌ها با حمله به هر یک متر از نوار غزه قبر خود را می‌کنند.

سردار نقدی خاطرنشان کرد که صهیونیست‌ها نمی‌توانند از ویرانی‌های غزه خارج شوند و درس‌ها و ضربه‌های سخت و بسیار دردناکی از مقاومت خواهند خورد که آن را فراموش نخواهند کرد.

روز گذشته نیز سردار حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شبکه المیادین تاکید کرد: بر اساس اطلاعاتی که داریم شرایط جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین خوب است.

وی گفت که مقاومت فلسطین خود را برای جنگ طولانی مدت آماده کرده بود و در انتظار آغاز جنگ زمینی بود و همچنان شرایط و آمادگی‌ها را دارد.

سردار حاجی‌زاده خاطرنشان کرد که جنبش حماس یک تفکر است که نمی‌توان آن را از بین برد و نام حماس و عقیده آن در مناطق دیگر نیز گسترش خواهد یافت.

کد خبر 807415
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب آمریکا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند. حمله به بیمارستان‌های غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه سران بی ادب اروپا جنایتکار درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    در این مدت 39 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 39 روز 100 درصد فقط بیش از 12 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    مقاومت تا نابودی «اسرائیل» ادامه خواهد داشت
  • IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 1
    نیروهای آمریکائی در منطقه خاورمیانه از سال 2001 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در عراق و لیبی از سال 2003 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در سوریه از سال 2011 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در یمن از سال 2015 تاکنون چه غلطی می کنند؟ نیروهای آمریکائی در اوکراین از سال 2021 تاکنون چه غلطی می کنند؟
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    1 0
    ببند دهان... را
  • IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 1
    پنتاگون: به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه 55 بار حمله شده است/ نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه چه غلطی می کنند؟ آمریکای جنایتکار مدعی حقوق بشر است از سال 1945 تاکنون در سراسر منطقه خاورمیانه و جهان جنایت می کند، آدم می کشد و هم دست به اقدامات تروریستی می زند و همچنان نیز ادامه می دهد. آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و هم از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در سراسر جهان بوده است. آمریکا جنایتکار از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها جنایتکار در فلسطین بوده است.
  • بابائی IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 1
    55 حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه طی یک ماه گذشته خیلی کم است و این در حالی است که اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 40 روز بیش از 999 هزار هوا، دریا و زمین به نوار غزه حمله کرده است.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 1
    چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸/ 55 حمله به پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه طی یک ماه گذشته خیلی کم است و این در حالی است که اسرائیل به همراه آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در این مدت 40 روز بیش از 999 هزار بار هوا، دریا و زمین به نوار غزه حمله کرده است.