رئیس پژوهشکده شورای نگهبان، رفتار و عملکرد دولت انگلیس در مواجهه با مسائلی همچون حقوق بشر، دموکراسی، افراط‌گرایی و تروریسم را دارای تناقض دانست.

CHUNK + عباسعلی کدخدایی

به گزارش همشهری آنلاین، عباسعلی کدخدایی، عضو حقوقدان و رئیس پژوهشکده شورای نگهبان در حساب توییتری خود نوشت:

«تناقض در رفتار و عملکرد لندن در مواجهه با مسائلی همچون حقوق بشر، دموکراسی، افراط‌گرایی و تروریسم، هر روز بیش از پیش نمایان می‌شود. تلاش‌های پارلمان انگلیس برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران به عنوان یک نیروی دولتی تبعاتی جدی در پی خواهد داشت. دولت انگلیس باید رفتار خود را نسبت به ایران تغییر دهد.»

واکنش هشدار آمیز به تلاش‌های پارلمان انگلیس برای تروریستی خواندن سپاه پاسداران

کد خبر 807416
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    حماس تسلیم شدنی نیست/ تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل، آمریکا و به همراه برخی کشورهای اروپایی در جنگ نوارغزه هیچ ارتباطی و ربطی با جنگ، مبارزه و مقابله به حماس ندارد و از 15 مهرماه تاکنون هم نداشته است و در این مدت 39 روز 100 درصد فقط بیش از 12 هزار نفرمردم غزه را قتل عام کردند و هنوز هم قتل عام می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۳
    0 0
    1 - اروپا جنایتکار از سال 2001 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد. 2 - اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۴
    0 0
    سکوت جامعه جهانی در قبال نسل کشی در غزه توسط صهیونیست ها به همراه آمریکا و برخی کشورهای غربی درست نیست. اسرائیل هیچ مدرکی درباره استفاده حماس از بیمارستان‌‌ها ندارد/ تل‌آویو با حمایت و پشتیبانی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی در غزه جنایت جنگی انجام می‌دهد.