یکی از اعضای هیات مدیره پرسپولیس نسبت به یک شایعه واکنش نشان داده است.

لوگوی پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه پرسپولیس چند روزی است دچار حواشی زیاده شده و اختلاف بین مدیریت باشگاه و کادرفنی بیشتر از قبل نمایان شده است.

مدیریت باشگاه کادرفنی و بازیکنان را به دلیل نتایج ضعیف ۱۰ درصد جریمه کرد. همین موضوع باعث اعتصاب بازیکنان شد. در این بین برخی اعضای هیات مدیره باشگاه از جمله حسین خبیری مخالف تصمیم درویش بابت جریمه بازیکنان بودند و نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند. حالا همین اختلاف نظر خبیری و درویش باعث شده تا شایعاتی مبنی بر حضور او در راس باشگاه شنیده شود. او با انتشار یک استوری به این حواشی واکنش نشان داد.

عکس | دوستان دلواپس، انقدر نگویید من مدیرعامل پرسپولیس می‌شوم

کد خبر 807987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زاهد IR ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    درویش بهترین گزینه رای مدیرت بوده و هست و در مدت گذشته به بهترین نحو اداره کرده بدهی ها را تقریبا پرداخت کرده وووو و جریمه ده درصدی هم بهترین کار بوده نمی شود که بازیکن از پول بیت المال 20میلیارد بگیرد و اپشن هم بخواهد و یک ماه پولش دیر بشه اعتصاب کنه و جوابگوی نتایج ضعیف نباشه و شخص یحیی مسئول وضعیت موجوده که با تمرینات غیر علمی و ضعیف زمینه ساز مصدومیت بازیکنا را به عمد فراهم می کند و هر هفته قهر و اعتصاب میکنه بازیکن باید وظیفه خودش انجام بده و درست بازی کنه نه تقاضای برکناری مدیر عامل داشته باشد شک نکنید اگه هیات مدیره تسلیم خواسته بازیکنا بشه فاتحه جام و مدیر بعدی هم خوانده است چند بازی هم که با ناداوری برنده شدید
  • شهروز IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    عجب! شما؟ ! ، کار فوتبال به کجا رسیده؟ وقتی همه چیز از بیرون زمین هماهنگ میشه هر دلال بی‌تربیتی فکر میکنه می تواند دلالی ببخشید مدیریت کند چندتا داورن دیگه، کمیته شان که کلا بصورت افشاری هماهنگ است ، این کمیته و کارکنان تو زمین باید حق خود را به زور از این فوتبال پولکی بگیرند حالا بهرقیمتی! تا حالا که بک کارهایی کرده اند و همه تماشاگران را به سخره گرفته اند حتی قوانین فوتبال را هم موردی عوض کرده اند مثلا گاهی می‌شود پنالتی پشت هیجده گرفت یا تا تور نامزد گل قبول نیست!
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    اتحاد برای سه گانه دوباره
  • نیما IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    باسلام،بازیکنان وسرگرمی بجای اینکه تلاش وجبران وشرمسارباشن حق ندارن ازمدیرعامل ایرادگیر.اینهمه میگیدقهرمان سه گانه.اخه بایددیوانه شدبخاطربی تعصبی وتبلیغات بازیکنان ونداشتن برنامه تاکتیکی برای حمل وحتی یک توپ توچارچوب دروازه سپاهان رفت واگه بیرانوند نبود بشکست سنگین چهارشنبه گل می باخت.بایدسرمربی اخراج وهربازیکنی هم که حرف اضافه زد هم اخراج کنن بخاطرتیم وهواداران،سپاس