مشاور فنی تیم ملی فوتبال گفت: با شرایطی که در جام ملت های آسیا وجود دارد به نظرم تیم ملی می تواند فینالیست شود.

خداداد عزیزی

به گزارش همشهری آنلاین خداداد عزیزی پیش از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: فکر نمی‌کنم این دیدار بازیکنان ما را به دردسر بیاندازد، هنگ کنگ جز تیم‌های درجه ۳ آسیا است و این بازی را به راحتی پیروز می‌شویم.

او ادامه داد: بازی هفته آینده مقابل ازبکستان یکی از دیدارهای دشوار ما در این مرحله خواهد بود که امیدوارم آن بازی را با برد پشت سر بگذاریم.

عزیزی در خصوص اردو و بازی‌های تدارکاتی تیم ملی گفت: در دو تورنمنتی که شرکت کردیم بازی‌های خوبی را انجام دادیم مخصوصاً در تورنمنت اردن که هم با تیم ملی این کشور و هم قطر توانستیم بازی قابل قبولی داشته باشیم.

مشاور فنی تیم ملی در مورد اینکه آیا با فدراسیون فوتبال قرارداد داد یا خیر گفت: باید با قلعه نویی صحبت کنم خیلی به آن حساسیت ندارم و این چیزی است که آنها باید احترام بگذارند. این کار دلی است و من برای تیم ملی و قلعه نویی آمده ام بحث دو طرفه هم هست باید احترامی هم از آن سو باشد.

او در پایان خاطر نشان کرد: این دوره جام ملت‌ها بهترین دوره برای قهرمانی است. سمتی که ایران قرار دارد تیم‌های قطر، ازبکستان و کره جنوبی را در پیش داریم. حس خوبی دارم که می‌توانیم فینالیست شویم.

کد خبر 807995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • US ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    1 0
    پاچه خوار
  • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۵
    0 1
    آقای عزیزی خیلی عزیزی ان شاء الله قهرمان میشیم
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۶
    0 0
    اگر ایران جزء 4 تیم نیمه نهایی نشود هم کادر تیم ملی هم رییس فدراسیون باید بر کنار شوند....