جمعه ۲۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

علیرضا جهانبخش به دلیل مصدومیتی که برایش پیش آمده به احتمال فراوان دیدار با ازبکستان را از دست خواهد داد.

جهانبخش

به گزارش "ورزش سه"، علیرضا جهانبخش ستاره تیم ملی ایران در اواسط نیمه دوم دیدار روز گذشته مقابل هنگ‌کنگ دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد. او در دقیقه 75 بعد از یک استارت سریع در ناحیه همسترینگ احساس سوزش کرد و سریعا از کادرفنی خواست تعویضش کنند.

جهانبخش در این صحنه جای خود را به رضا اسدی داد و هنگام بیرون رفتن از زمین با ناراحتی شدید این کار را انجام داد. ستاره ایرانی فاینورد هلند هنگام بیرون آمدن از زمین از فرط ناراحتی بطری آب را به زمین کوبید تا مشخصا خودش بداند که به دلیل این مصدومیت مدتی دور از فوتبال خواهد بود.

جهانبخش بعد از بازی از پای خود MRI گرفته و جواب آن تا بعدا به دست پزشکان تیم ملی می‌رسید اما با توجه به تجربه زود فهمید که اوضاع کمی وخیم است و کوبیدن آن بطری به زمین هم ناشی از همین بود.

ستاره تیم ملی به واسطه این مصدومیت دیدار با ازبکستان را از دست داده و به هلند برمی‌گردد تا کارش را زیرنظر پزشکان فاینورد دنبال کند.

او حداقل دو هفته از میدان دور خواهد بود تا به فهرست ستارگان مصدوم این فیفا دی، مثل سون هیونگ مین، کاماوینگا و وینیسیوس اضافه شود.

بیشتر بخوانید:

قلعه نویی شبانه ستاره پرسپولیسی را کنار گذاشت | رفتار غیر حرفه ای و خشم امیر

کد خبر 808076

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ناشناس IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    2 0
    اون روز مقابل هنگ کنگ نتونست بازی قابل قبولی ارائه بده.. بازیکن با تجربه ای مثل ایشان چندبار توپ رو به اوت زد ونتونست کنترل خوبی داشته باشه.عزت الهی هم همچنین..چرا بایداینا درمقابل تیمی مثل هنگ کنگ اینقدربدبازی کنن. چندبارباهم قاطی کردن و موجب مصدومیت یکدیگر شدن.. باعجله دنبال چی بودن؟؟؟،