شبکه العربیه جزئیاتی درخصوص توافق قریب الوقوع جنبش حماس و رژیم صهیونیستی برای آزادی اسرا منتشر کرد.

نبرد زمینی بین حماس و اسرائیل در غزه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، شبکه سعودی العربیه اعلام کرد که به زودی توافقی میان جنبش حماس و رژیم صهیونیستی در خصوص ایجاد آتش بس، ورود کمک‌های بش دوستانه به غزه و آزادی اسرا حاصل خواهد شد.

این منابع اعلام کردند که بر اساس این توافق ضمن حصول آتش بس انسانی و ورود کمک‌های بیشتر به غزه، جنبش حماس ۵۰ زن غیرنظامی و کودک صهیونیست را آزاد می‌کند و رژیم صهیونیستی نیز ۵۰ زن ‌و کودک اسیر فلسطینی را آزاد خواهد کرد.

منابع خبری می‌کویند که آمریکایی‌ها به رژیم صهیونیستی فشار می‌آورند که این توافق را بپذیرند.

این درحالی است که خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو اعلام کرد که جنبش حماس مذاکرات با تل‌آویو درخصوص آزادی اسرا را متوقف کرده است.

کد خبر 808090

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۰۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    4 12
    چه آزادی؟ این همه انسان را قتل وعام کردند باید همشون اعدام بشن نجاستها
  • CA ۰۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    12 1
    یهودی (بخصوص بچه‌ها)‌ صهیونیسم نیستند. دین با حزب متفاوت است. خبر را اصلاح کنید
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۷
    11 4
    خب سناریوی تکراری همچنان ادامه دارد و اون همه شعار مثه قبل باد هوا بود و فقط بازم مردم مظلوم و کودک و... کشته شدند این ماجرای غم انگیز سالهاست ادامه دارد
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۸
    0 1
    چرا آمریکا و اسرائیل و جامعه جهانی گره ای را می توانستند با دست باز کنند با اصرار میخواهند که با دندان باز کنند؟ چرا وقتی گزینه مذاکره برای آزادی اسرای اسرائیلی و مبادله آنها با اسرای فلسطینی وجود داشت غرب و اسرائیل اصرار به نسل کشی گرفتند و بیش از 5000 کودک و نوزاد را کشتند؟؟ حال که با گذشت بیش از 40 روز کشتار و تخریب غزه و حتی با ورود پیاده نظام اسرائیل به جنگ عملا ثابت گردید آزادی اسرا از طریق جنگ ممکن نیست چرا هنوز گزینه اسرائیل و غرب ادامه جنگ تمام عیار است؟؟
  • Borzoo NO ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    منهم در ابتدای شروع جنگ گفتم که باید دید که کدامیک از طرفین برای آتش بس به تقلا خواهد افتادو هیچکدام از طرفین بازنده و برنده جنگ و آدمکشی نخواهند شد