معاون شهردار تهران از ارسال نامه‌ای به رئیس جمهور برای پیگیری ترمیم و بهبود وضعیت حقوق کارکنان شهرداری‌ خبر داد.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین، مجید باقری معاون برنامه‌ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران گفت: با توجه به پیگیری کارکنان شهرداری و دغدغه اعضای محترم شورای اسلامی شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در خصوص ترمیم حقوق کارکنان شهرداری‌ها با رئیس جمهور مکاتبه کردند.

او افزود: در این نامه از رئیس جمهور درخواست شده است که نسبت به بهبود سطح حقوق و مزایای کارکنان شهرداری‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

باقری تأکید کرد: در این نامه، پیشنهادها و راهکارهایی نیز برای ترمیم و بهبود وضعیت حقوق کارکنان شهرداری‌ها ارائه شده تا از طریق شورای حقوق و دستمزد کشور به تصویب برسد. شهردار تهران با جدیّت پیگیر بهبود وضعیت معیشت کارکنان شهرداری است.

کد خبر 808683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • میرزا IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۹
    0 0
    ۱۸ ساله سابقه شرکتهای تابعه شهرداری (سازمان بازنشستگی شهرداری تهران) داریم سه تا شرکت عوضمان کردن که حقوقمان سنوات و مزایا تعلق نگیره وصفر کیلومتر بمانیم و امنیت شغلی نداشته باشیم و زور بشنویم ... خدا را خوش میاد شهرداری فکری به بحال پرسنل شرکتی شهرداری که سالیان سال سابقه دارند نکنه و ظلم بشه ... و کسایی که پارتی دارند و سابقه کم جایگاه شغلیشون ارتقاء بیابد و ظلمی نمیبینند . لطفا شهردار محترم فکری بحال شرکتیهای شهرداری بکنند . ممنون میشیم .۱۲ سال نیروی هادیان شهر بودیم و حالا به شرکت دیگه ای انتقال دادند که سنواتمان پاک بشه