بارش پاییزه امسال در ایلام با وجود تدابیر شهرداری منجر به آبگرفتگی منازل و معابر شد. نیروهای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه آبگرفتگی معابر و منازل مشغول خدمات‌رسانی هستند.

آبگرفتگی

به گزارش همشهری آنلاین، نیروهای امدادی و خدماتی از ساعات اولیه آبگرفتگی معابر و منازل مشغول خدمات‌رسانی هستند.
شهردار ایلام با اعلام این خبر به همشهری گفت: «بارش باران امروز (۲۹آبان) باعث شد تا آبگرفتگی برای چند ساعت ایجاد شود. نیروهای امدادی آتش نشانی ۵۷ مورد آبگرفتگی از پارکینگ‌ها و آسانسورهای منازل را در اسرع وقت رفع کردند.»
افشین مظفری افزود: «مسیرهای بسته شده به دلیل آبگرفتگی معابر بلافاصله با همکاری ۵۰۰ نیروی آماده‌باش شهرداری در نقاط مختلف شهر بازگشایی شد و تردد در همه معابر در جریان است. در اثر بارش شدید یک نفر هم در سیل‌بند افتاد که با تلاش نیروهای آتش‌نشانی بلافاصله نجات پیدا کرد.»
او تاکید کرد: «بارش باران و افزایش دبی آب باعث شد تا آب از جداول معابر بیرون بزند و آبگرفتگی را ایجاد کند. زیرا با تدابیری که پیش از این از تجربه سیل‌های قبلی داشتیم همه نهرها لایروبی شده‌بودند.»
هلال احمر استان هم با استقرار ۱۰ تیم امداد و نجات در شهرستان‌های ایوان و ایلام همچنان مشغول امدادرسانی است. به گفته غامرضا علی محمدی، مدیر هلال احمر استان نیز ۵۰ تیم هلال احمر در کل استان در حالت آماده باش هستند.

بیشتر بخوانید:
صدور هشدار نارنجی در مازندران

کد خبر 809088

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha