واکنش باشگاه آلومینیوم به اشتباهات سریالی علیه این تیم؛ مدیر رسانه‌ای باشگاه اراکی داوری‌های بازی‌های این تیم را مغرضانه می‌داند.

آلومینیوم - پیکان

همشهری‌آنلاین- تیم آلومینیوم اراک روز گذشته در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه میزبان تیم پیکان تهران بود که این دیدار پر حرف و حدیث درنهایت با تساوی یک- یک خاتمه پیدا کرد.حامد پاکدل خیلی زود و در دقیقه ۵ تیم پیکان را پیش انداخت اما در ادامه این بازی با تصمیمات داوری به جنجال کشیده شد. مهدی لیموچی دقیقه ۴۵ بازی با تصمیم بحث‌برانگیز پیام حیدری به دلیل خطای بازی خطرناک با کارت قرمز مستقیم از زمین بازی اخراج شد و ۳دقیقه بعد در وقت‌های اضافه تیم ۱۰نفره آلومینیوم به گل تساوی رسید اما این بار کمک داور مسابقه پرچم خودش را به نشانه آفساید بالا برد تا یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌های هفته لیگ برتر را شاهد باشیم. در پایان بازی طبق اعلام کارشناسان داروی مشخص شد که گل آلومینیوم به اشتباه مردود شده تا اعضای باشگاه آلومینیوم از اشتباهات چند وقت اخیر داروی علیه تیمشان حسابی عصبانی شوند.

در همین رابطه با محمد چهرقانی، مدیر رسانه‌ای باشگاه آلومینیوم اراک درباره اشتباهات داوری علیه این تیم به همشهری گفت: «اشتباهات داوری علیه تیم ما بسیار زیاد شده و نزدیک به ۵امتیاز مسلم را بابت این اشتباهات از دست دادیم.»

چهرقانی با اشاره به نظرکارشناسان داوری افزود: «هفته سوم در بازی مقابل هوادار بازی را بردیم اما علیرضا حقیقی دقیقه ۲۲ باید از زمین بازی اخراج می‌شد. هفته پنجم درمقابل مس رفسنجان دو مهاجم تیم ما یعنی مهدی لیموچی و مرتضی تبریزی در موقعیت تک به تک قرار داشتند که کمک داور به شکل عجیبی خطای آفساید گرفت و نکته اینجاست که کمک داور آن بازی یک روز قبل از شروع بازی عوض شد. هفته هشتم در بازی با استقلال در دقایق پایانی حسینی روی بازیکن ما پنالتی کرد و داور نگرفت. هفته نهم مقابل ذوب‌آهن یک پنالتی اشتباه به سود این تیم اعلام شد. هفته دهم مقابل فولاد گل این آفساید اعلام نشد و در بازی دیروز هم که دیدید گل سالم تیم ما مردود شد. با بررسی اشتباهاتی که علیه تیم آلومینیوم اعلام شده در بدترین حالت ۵ امتیاز از تیم ما کسر شده است.»

کد خبر 810364
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha