کاپیتان پرسپولیس گفت: شرایط پرسپولیس خوب است و هیچ ترس و واهمه ای از النصر نداریم.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، وحید امیری در حاشیه تمرین تیم فوتبال پرسپولیس اظهار کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و هیچ وقت نبوده که مشکلی نباشد، بچه ها مصر هستند و تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و روحیه تیم بالا است که انشاالله اتفاقات خوبی را رقم بزنند.

وی درباره اینکه تاخیر یکی دو روزه در رفتن به عربستان بر روی کار بازیکنان اثر می گذارد، گفت: ما زودتر می رفتیم می توانستیم با شرایط جوی و آب و هوایی وفق پیدا کنیم. این ها دلیل نمی شود، چون ما یک مسئولیت داریم و می خواهیم از النصر امتیاز بگیریم، امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

امیری درباره بازی رفت مقابل النصر گفت: در دور رفت شرایط ما با النصر نابرابر بود و با توجه به شرایط تیمی و جوی که راه افتاده بود و تازمانی که اخراجی نداشتیم، شرایط ما برابر بود و موقعیت خاصی به حریف ندادیم. به نظرم اختلاف اینقدر نیست که با ترس و واهمه جلوی النصر قرار بگیریم، مطمئن باشید اگر با اعتماد به نفسی که مقابل الدحیل بازی کردیم، مقابل النصر هم ۱۰۰ درصد نتیجه می‌گیریم.

هافبک پرسپولیس درباره شرایط خودش و میزان مصدومیتش گفت: شرایط من به گونه ای است که مصدومیتم تشدید شده و زمان مشخصی برای برگشت من نگفته اند و با قدرت و انگیزه در حال تلاش هستیم. پرسپولیس هیچ وقت متکی به بازیکن نبوده و سعی کردیم همیشه بهترین عملکرد را داشته باشیم.

بازیکن پرسپولیس درباره شرایط ریکاوری پرسپولیس گفت: شرایط ریکاوری ما با آن ها خیلی فرق دارد. خیلی مسائل جرئی مثل توپ، زمین بازی، و ... روی ریکاوری تاثیر دارد و علاوه بر اینکه خیلی وسایل جدید است که روند ریکاوری را تسریع می کند، به نظرم شاید در این برهه هم زیاد به صلاح نبود ۳ روز قبل از بازی، مسابقه می دادیم و مجبور بودیم به عربستان برویم. شرایط پرسپولیس خوب است و امیدوارم نتیجه خوبی از این بازی بگیریم.

کد خبر 810378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha