مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۰۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: قدیر تویباش، شهردار استانبول یکشنبه شب 20 اردیبهشت در راس یک هیات 10 نفره وارد تهران شد و مورد استقبال معاون شهردار تهران قرار گرفت.

به گزارش سما، سفر شهردار استانبول در پاسخ به دعوت دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران صورت گرفت و وی در راس هیاتی متشکل از برخی شهرداران مناطق و مدیران و مشاوران خود وارد فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) شد.

مهندس سید جعفر تشکری هاشمی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دکتر صداقت مدیرکل روابط عمومی و بین الملل شهرداری تهران و سفیر ترکیه به محض ورود هیئت ترکیه‌ای، از آنان استقبال کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن خوشامد گویی به هیات اعزامی از شهرداری استانبول اظهار امیدواری کرد تا سفر قدیر تویباش و همراهانش مقدمه‌ای برای افزایش ارتباطات و انتقال تجربیات بین دو کلانشهر تهران و استانبول باشد و زمینه همکاری‌های بیشتر فراهم شود.

تویباش نیز با ابراز خرسندی از نخستین حضورش در شهر تهران، بر انتقال تجربیات در حوزه‌های مختلف شهری بین این دو کلان شهر تاکید کرد.

شایان ذکر است شهردار استانبول و هیئت همراه در مدت زمان کوتاه اقامت خود در تهران ضمن ملاقات با شهردار تهران از برخی پروژه‌های مهم پایتخت بازدید خواهند کرد. سفر به اصفهان و همچنین مذاکره با مقامات تجاری و اقتصادی شهر تهران از دیگر برنامه‌های شهردار استانبول خواهد بود.

کد خبر 81057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز