رئیس جمهور ترکیه گفت که تهران و آنکارا به همکاری با یکدیگر برای تبدیل کردن آتش‌بس موقت به دائمی و پایدار ادامه خواهند داد.

اردوغان: جنایات اسرائیل در غزه غیرقابل وصف است

به گزارش همشهری آنلاین، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه دوشنبه شب در سخنانی تصریح کرد، ایران و ترکیه برای دائمی کردن آتش بس موقت و دستیابی به صلح (سازش) پایدار میان حماس و تل‌آویو، به همکاری یکدیگر ادامه خواهند داد.

رجب طیب اردوغان اواسط ماه جاری میلادی پس از تشدید تنش‌ها میان تل آویو و آنکارا بر سر تحولات غزه و کشتار مردم بی گناه فلسطین اعلام کرد که کودکان، زنان و افراد سالخورده در غزه کشته می‌شوند و هیچ جایی در این باریکه نیست که در معرض حمله و بمباران نباشد.

وی تصریح کرد، آنچه در هفتم اکتبر اتفاق افتاد، سرآغاز جنگ نبود و هیچ تناسبی بین قدرت اسرائیل و حماس وجود ندارد.

اردوغان افزود: اسرائیل به دروغ‌پردازی متوسل شده و از خارج حمایت دریافت می‌کند و کشتار کودکان و غیرنظامیان هیچ توجیهی ندارد.

وی گفت: آیا اسرائیل اکنون سلاح اتمی در اختیار دارد؟ قطعا بله اما اگر از اسرائیلی‌ها بپرسید به آن اذعان نمی‌کنند چون آن‌ها دروغگویی را خوب بلد هستند.

اردوغان چهارشنبه گذشته نیز در سخنانی گفت، ترکیه در شورای امنیت و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سازمان ملل به ابتکارعمل‌هایی در ارتباط با در اختیار داشتن تسلیحات هسته‌ای توسط رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد، چون این تهدیدی برای امنیت آنکارا محسوب می‌شود.

روزنامه حریت از قول اردوغان نوشت: اسرائیل یک بمب اتمی است. ما به سازمان‌ها و نهادهای مرتبط درخواست داده و به این کار ادامه می‌دهیم.

کد خبر 810906
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 41
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • مهندس نرم افزار IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۵
    6 10
    آقای رییس‌جمهور نگذار مواد غذایی ساخت کشور مسلمان بدست این قوم صهیونسیتی ظالم برسد . صادرات نکن برادر من
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    5 10
    اسرائیل یک سازمان تروریستی است
  • IR ۰۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 13
    اگر کمک های آمریکا جنایتکار نبود، اسرائیل جنایتکار به پایان عمرش رسیده بود. اگر کمک های اروپا جنایتکار نبود، اسرائیل جنایتکار به پایان عمرش رسیده بود.
  • IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 6
    يکشنبه ۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۲/ جناب اردوغان شما جلوی ارسال گاز و نفت و بنزین را از بنادر ترکیه به اسرائیل بگیر تا عربستان و امارات و بحرین هم یاد بگیرند.
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 9
    آتش‌بس موقت چند روزه‌ای که پس از گذشت حدود ۵۰ روز از حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه و مقاومت جانانه مردم فلسطین و گروه‌های مقاومت با شروط حماس پذیرفته و به اجرا گذاشته شده‌، ظاهرش تبادل اسرای دو طرف و باز شدن گذرگاه رفح برای عبور برخی مایحتاج فلسطینی‌ها است‌، ولی به واقع نکته اساسی‌تر از آن شکست ذلیلانه رژیم صهیونیستی است. یعنی اسرائیلی‌ها در این 48 روز هیچ غلطی نتوانستند بکنند.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 7
    درود و سلام به مجاهدان انصارالله یمن که با وجود حضور ناوها و رادارهای آمریکا، انگلیس، فرانسه و رژیم صهیونیستی توانستند کشتی صهیونیستی را توقیف و سیلی محکمی بر چهره این قدرت‌های پوشالی بنوازند؟ آنچه که بیش از هر عامل دیگر در پذیرش آتش‌بس جنگ غزه مؤثر واقع شد، مقاومت مردم مظلوم فلسطین و حمایت آنها از گروه‌های مقاومت در سخت‌ترین شرایط بود که دشمن را به این نتیجه رساند که نه تنها مردم غزه تسلیم طرح کوچ اجباری نشدند؛ بلکه پایگاه اجتماعی حماس با این حملات بیش از گذشته تقویت گردید و همین مسئله اسرائیلی‌ها را بیچاره کرد.
  • IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 31
    بسیج در طول این سال‌ها نشان داد که جمله ما می‌توانیم جمله‌ای رؤیایی نیست.بسیج نشان داد که فقط افراد ضعیف به اندازه امکاناتی که در دست دارند کار می‌کنند. بی‌جهت نیست که بسیج هم اکنون در گام دوم انقلاب اسلامی، سند افتخار و تجربه موفقی است که سایر ملت‌های آزاده دنیا نیز از آن الگوگیری می‌کنند. بلا شک پیروز میدان در جنگ غزه حماس است. به دلیل اینکه اسرائیل بر فرض هم که بتواند از نظر نظامی حماس را شکست بدهد که مورد تردید جدی است‌، اما تفکر مقاومت پابرجا خواهد ماند و دیر یا زود خود را در شکلی تازه به صهیونیست‌های اشغالگر تحمیل خواهد کرد.
  • IR ۰۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 9
    صهیونیست‌ها خودشان اعتراف می‌کنند که بیش از ۹۲ درصد کشورهای جهان علیه اسرائیل جنایتکار تظاهرات می‌کنند، معنی‌اش این است که این خبیثان شکست خورده‌اند و تصویر شیطانی، جنایتکار و کودک‌کش آنان بعد از سال‌ها برملا شده و همه عالم متوجه حقیقت شده‌اند. 60 سال پیش در سال 1342 امام خمینی(ره) خطر صهیونیست‌ها را مطرح کردند. با گذشت زمان امروز مردم جهان موضوع را با تمام گوشت و پوست خود دارند درک می‌کنند. در مورد آتش بس چند روزه در غزه به واقع باید گفت آمریکا و رژیم صهیونیستی برای فرار از شکست بزرگ‌تر در آینده مجبور به پذیرش شروط حماس شده‌اند. از ابتدا هم روشن بود که حملات رژیم صهیونیستی نمی‌تواند ادامه داشته باشد و مجبورند برای آزادی اسرا راه مذاکره را در پیش بگیرند. عاقلانه‌ترین راه برای صهیونیست‌ها ادامه همین روند است. چنانچه اسرائیل به جنگ ادامه بدهد به سقوط خود سرعت داده است.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 7
    سازمان حقوق بشر اروپا مدیترانه اعلام کرد که تیم‌های این سازمان در نوار غزه آمار شماری از شهدای زیر آوار مانده در این باریکه را گرفتند که بر اساس آن شمار شهدای غزه از هفتم اکتبر تا روز آتش‌بس به ۲۰۰۳۱ نفر افزایش یافته که ۸۱۷۶ نفر آنها کودک هستند و ممکن است با بیرون کشیدن اجساد از زیر آوار تعداد شهدا باز هم افزایش یابد! کجایند آن شیطان‌صفت‌هایی که برای یک حادثه مرگ طبیعی مهسا امینی کشور را به آتش کشیدند و اکنون در برابر بیش از هشت هزار کودک و چند هزار زن شهید غزه‌ای کر وکور و لالند؟ طی 45 سال استقرار جمهوری اسلامی، براندازان وعده سرنگونی نظام را ظرف فردا یا چند روز دیگر داده‌اند! مشابه همین طنز در مورد یک جریان سیاسی داخلی وجود دارد؛ البته با کمی تفاوت. آنها هم طی ۲۶ سال گذشته همیشه ادعا کرده‌اند کشور در آستانه جنگ قرار داشته و آنها سایه جنگ را برداشته‌اند! یعنی با رابطه پنهانی و آشکار این حضرات با شیطان بزرگ سایه جنگ از کشور برداشته شده است! اگر کمی انصاف داشتند می‌گفتند رهبری حکیمانه امام خامنه‌ای و مالک‌اشترهایی از جنس حاج قاسم‌ها و طهرانی مقدم‌ها مانع جنگ شدند.
  • IR ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 2
    فلسطینی‌ها حدود 70 سال زیر چتر سازش در انتظار بودند تا صدای‌شان شنیده شود که شنیده نشد اما حالا بعد از 50 روز جنگیدن برای حق‌شان، آن هم توسط بخش کوچکی از آنها در غزه، تمام دنیا صدای‌شان را شنید و همراهی کرد. اگر در گذشته برای یک عده سؤال بود که چرا یک ورزشکار ایرانی حاضر نمی‌شود با یک اسرائیلی در صحنه ورزش رو‌به‌رو شود ولی امروز همه فهمیدند صهیونیست‌ها چه جنایتکارانی هستند. به یک دولت جعلی، تروریست و جنایتکار تحت هیچ شرایطی نباید رسمیت بخشید.
  • IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 4
    کشورهای حوزه خلیج‌فارس از پارلمان آفریقای جنوبی که به تعطیلی سفارت اسرائیل، اخراج سفیر و قطع رابطه با اشغالگران رای مثبت داد، یاد بگیرند و فقط شعار ندهند. به پاس رشادت‌های سرداردل‌ها شهید حاج قاسم سلیمانی ۳۰ آبان در تقویم رسمی کشور به نام «روز قهرمان ملی» نام‌گذاری شد. الحمدلله
  • IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 3
    آن وزیر ناکار‌آمدی که می‌گفت، آمریکا با یک بمب صنایع دفاعی ما را نابود می‌کند! آیا امروز می‌بیند که پایگاه‌های آمریکا در عراق و سوریه توسط کوچک‌ترین گروه‌های مقاومت چگونه موشکباران می‌شود!
  • IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 1
    یک روز وزیر خارجه شیطان بزرگ با یک تماس با وزیر ناکارآمد ما کشتی کمک‌های دارویی و غذایی ما را به یمن برمی‌گرداند و امروز یمن به خاطر مقاومت، کشتی صهیونیستی را توقیف می‌کند. از کشور قطر که درآمد حاصل از بلیت فروشی در جام ملت‌های آسیا را به مردم فلسطین اهدا می‌کند جدا تشکر می‌کنم.
  • IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    4 1
    باکو درصد بالایی از نفت اسرائیل را تامین می‌کند. نفت از باکو به سواحل ترکیه و سپس به سرزمین‌های اشغالی می‌رود. اگر اردوغان می‌خواهد واقعاً از فلسطین حمایت کند، این خط لوله را جمع کند. سخنرانی او در یک تجمع ، حمایت از ‎فلسطین محسوب نمی‌شود. مهم این است که در عمل از فلسطینی‌ها دفاع بشود.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 2
    ضربه سخت و حیثیتی تمام عیاری را که حماس در عملیات طوفان‌الاقصی به اسرائیل وارد کرد برای همیشه در تاریخ به ثبت رسید. مواظب باشیم این افتخار بزرگ، تحت تاثیر وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها و قدرت رسانه‌ای غرب قرار نگرفته و فراموش نشود. عملیات یمنی‌ها در توقیف یک کشتی تجاری پر از خودرو مربوط به رژیم صهیونیستی در آب‌های دریای سرخ روشن کرد محور مقاومت برگ برنده‌های زیادی دارد که می‌تواند در زمان و مکان مناسب رو کرده و دشمنانش را غافلگیر سازد.
  • IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 13
    خطاب به ارواح طیبه 66 خبرنگاری که تاکنون در جنگ غزه توسط رژیم جنایتکار صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند عرض می‌کنیم شما عزیزان رفتید اما خبری که می‌خواستید برسانید رسید. آن خبر این بود: این رژیم جعلی ماندنی نیست.
  • IR ۰۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 8
    20 نوامبر که امسال مصادف با 29 آبان بود روز جهانی کودک در تقویم بین‌المللی نام‌گذاری شده است. البته این روز معنای بسیار غم‌انگیزی را به ذهن‌های‌ کودکان غزه متبادر می‌کرد. از زمان آغاز دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در ۷ اکتبر (۱۵ مهر) سال جاری تاکنون بیش از 8000کودک در غزه با جنایت صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند. ضرورت دارد با همدلی و هماهنگی جهانی برای نجات جان کودکان مظلوم غزه و آزادی ایشان از محاصره و بازداشت متجاوزان جانی صهیونیستی اقدام جدی صورت بگیرد.
  • بابائی IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 0
    نفت رژیم اسرائیل از کجا تأمین می‌شود؟ 100 درصد فقط توسط کشورهای اسلامی! کشورهای اسلامی شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در سراسر منطقه بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 4
    یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد گروه بین الملل: در حالی که کشتار غزه ادامه دارد، یک میلیون بشکه نفت آذربایجان از بندر جیهان به اسرائیل منتقل شد. به گزارش بولتن نیوز نفتکش سی ویولت حامل یک میلیون بشکه نفت آذربایجان روز 21 اکتبر از بندر جیهان به سمت بندر ایلات اسرائیل حرکت کرد. به گزارش بلومبرگ، نفتکش 900 متری سی ویولت که بندر جیهان را ترک کرده بود، بیش از یک میلیون بشکه نفت آذربایجان را به اسرائیل منتقل کرده است. اگرچه این نفتکش رسما به سمت بندر عقبه اردن در حرکت است، اما برخی منابع در گفتگو با بلومبرگ تأیید کردند که بشکه های خریداری شده توسط نفت پاز به بندر ایلات در اسرائیل تحویل داده می شود...
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    کشورهای عربی جنایتکار به همراه کشورهای اروپایی جنایتکار به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ تحمیلی هشت ساله همه جانبه از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک، حمایت و پشتیبانی می کردند. جمهوری آذربایجان رسماً با رژیم صهیونیستی همه جانبه همکاری می کند همکاری بی شرمانه جمهوری آذربایجان با رژیم کودک کش صهیونیستی، اهانت و خیانت به مردم مظلوم فلسطین است.
  • IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    در پاسخ به شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان سگ دست نشانده آمریکا جنایتکار در این مدت 51 روز به خاطر تجاوزات جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و آمریکا بیش از 1.9 میلیون نفر در غزه آواره شده‌اند. سکوت برخی کشورها در برابر جنایت اسرائیل و آمریکا مایه تأسف است نتانیاهو با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود. وزیر جنگ اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود ارتش اسرائیل با حمایت همه جانبه آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی در غزه مرتکب جنایت جنگی و کشتارجمعی می‌شود.
  • IR ۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    آمریکا، کشورهای اروپایی، برخی کشورهای عربی و برخی کشورهای اسلامی و سازمان های بین المللی از سال 1945 تاکنون شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در فلسطین، لنبان و منطقه خاورمیانه بودن و هستند. سکوت بین المللی در مقابل جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی شرم آور است. رفتار وحشیانه آمریکایی ها و اسرائیلی ها در جنگ نوار غزه ثابت کرد و نشان داد که ساخت بمب اتمی 100 درصد فقط واجب است.
  • IR ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    هر 10 دقیقه یک کودک در غزه کشته می‌شود. سوال اینجاست که پس مدعیان دروغین حقوق بشر ... دست نشانده رئیس حقوق بشر سازمان ملل متحد کجا هستند؟ در این مدت 51 روز هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی به این تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و مزدورانشان نمی کنند، خفه خون گرفتند و سکوت اختیارکرده اند چرا؟
  • IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    حملات وحشیانه وحشی گری وغیرانسانی صهیونیست ها جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب به غزه هیچ ارتباطی و هیچ ربطی به جنگ و مبارزه و مقابله با حماس ندارد و این در حالی است که در این مدت 51 روز 100 درصد فقط مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه غزه را بمباران و قتل عام کردن چرا؟ اسرائیل جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. آمریکا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. اروپا جنایتکار چهره زشت خود را در غزه آشکار کرد. متأسفانه 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی و سکوت کشورهای به اصطلاح اسلامی عامل اصلی تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی اسرائیل، آمریکا و اروپا در جنگ نوار غزه بوده است.
  • IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    مدعیان حقوق بشر در مورد تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی صهیونست ها جنایتکار کشتار، بمباران، قتل عام ونسل کشی مردم غزه فقط نظاره‌گر هستند. صهیونیست ها جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون 100 درصد فقط و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ غزه کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    همکاری انگلیس و کانادا در قاچاق دختران جوان برای همکاری با داعش/ انگلیسی ها برای پیوستن به داعش از کانادا وارد ترکیه می شوند.
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    تروریست ها مورد حمایت اتحادیه اروپا جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه و عراق و منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ کشورهای غربی جنایتکار که پز دفاع از حقوق بشر می‌دهند بزرگترین ناقضان حقوق‌بشر در تاریخ هستند
  • IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲/ اسرائیلی‌ها، اروپائیان و امریکائی‌هایی هستند که سرزمین فلسطین را اشغال و در حال کشتار بومیان منطقه هستند. اسرائیل زمانی دیگر مرتکب جرم و جنایت نمی شود که از صفحه روزگار محو و نابود شود.
  • بابائی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 4
    بنده از حمله موشکی نیروهای یمنی به ناوشکن آمریکایی استقبال می کنم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰/ جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم غزه تکرار نشود. این خواست جامعه جهانی است.
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰/ جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم غزه تکرار نشود. این خواست جامعه جهانی است.
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    آمریکا جنایتکارحق تصمیم‌گیری برای ملت فلسطین را ندارد. آمریکا جنایتکارحق تصمیم‌گیری برای مردم غزه را ندارد.
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    آمریکا جنایتکار قاتل مردم غزه است. دخالت آمریکا جنایتکار درباره آینده غزه محکوم به شکست است.
  • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    برنامه صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکا جنایتکار برای نابودی حماس غیرواقعی است.
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    فرار ۲۰۰۰ هزار سرباز اسرائیلی از جنگ غزه
  • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    1 1
    اسرائیل جنایتکار با حمایت آمریکا و غرب و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی تاکنون یک میلیون فلسطینی را بازداشت کرده است.
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    6 0
    خب آقای اردوغای شما نمیخاد ژست ی آدم خوب و بخودت بگیری،،مگه شمانبودید ک از داعش حمایت میکردید؟؟اینو ک تموم دنیا شاهدن
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 0
    اگه ایمان داری که اسراییل بمب اتم هست چرا صادرات نفت و پتروشیمی ووو را به اسراییل ممنوع نمیکنی ... خررر خودتی؟
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    کشتار غیرنظامیان در غزه توسط اسرائیل و آمریکا قابل تحمل نیست
  • GB ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 0
    اسراییل کشوری دارای سلاح هسته ای است که مسلمانان ندارند وپاکستان دارد که مدیریت همه جانبه آن در اختیار آمریکا ست عجب مشکل بزرگی برای کشورهای منطقه ایجاد کرده اند دولت یهود به هیچی رحم نمی کند
  • GB ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    0 1
    روابط اخیر بعضی اعراب با این دولت یهود از روی جبر انجام شد عربها از وجود این همسایه قاتل بسیار ناخرسند هستند