مربیان استقلال بعد از درگیری جواد نکونام و فیلمبردار اصفهانی ادعای عجیبی را مطرح کرده اند.

ذوب‌آهن استقلال

به گزارش همشهری آنلاین محمد نوازی در مورد درگیری نکونام و فیمبردار اصفهانی مدعی شده این فیلمبردار که باعث اذیت و آزار کادرفنی و نیمکت‌نشینان استقلال شد هوادار تیم خاصی است که تصاویرش بلافاصله منتشر شد و در ادامه این مربی درخواست می‌کند تا این فرد به جای اینکه با عنوان فیلمبردار رسانه ملی فعالیت کند باید روی سکوها بنشیند و برای تیم محبوبش بوق بزند.

درنهایت هم نوازی ادعای سنگینی را مطرح می‌کند مبنی‌بر اینکه در خود اصفهان برخی گزارش دادند این فرد از سوی یک باشگاه خاص خط گرفته است؛ این باشگاه و ارکان آن خجالت نمی‌کشند برای نتیجه گرفتن دست به چنین کارهایی می‌زنند؟
همچنین بهزاد غلامپور نیز در این خصوص این طور وانمود می‌کند که ما می‌دانیم پشت‌پرده این ماجرا چه بوده. می‌خواهند برای استقلال حاشیه درست کنند و قشنگ معلوم است این ماجراها از کجا آب می‌خورد. وی نیز این چنین مدعی می‌شود که آیا یک فیلمبردار باید برای یک تیم و هوادارانش کری بخواند؟ نباید رسانه ملی اسیر بازی‌های رنگی شود. خجالت بکشید. حقوق‌بگیر یک باشگاه دیگر هستید و علیه استقلال نقشه می‌چینید؟

حال اینکه در این بین نیز یکی از تصویربرداران دیگر در پایان بازی ادعا می‌کند من اولین بار به آقای نکونام گفتم ‌لالیگایی و از این موضوع پشیمانم‌ هم از آن دست ماجراهایی است که فقط در فوتبال ایران می‌توان انتظار وقوع آن را داشت!

کد خبر 810957

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • طلایی پوشانه نصفه جهان IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    3 2
    خخخخ...آخه شماها چ ...وهی هستید که کسی بیاد تحریکتون کنه. عروس آسیا6تایی
  • امیرتاجی IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۶
    2 1
    ازبس به تیم قرمز تیم سوم پایتخت جامهای اسنپی و مفت و بی دردسر طی سالهای گذشته دادن بدعادت شدند. انگار لیگ برتر ایران حق شخصی شونه . تا استقلال میره صدر همش دنبال سمپاشی و دسیسه هستند. همش همین بوده . جای تاسفه . فوتبال پاک هه !