۳۸ سال پیش در چنین روزی خبر دستگیری قاتل اتوبان کرج – قزوین در رسانه‌ها منتشر شد.  او راننده کامیون‌ها را هدف قرار می‌داد و بعد از کشتن آنها کامیون و بارش را می‌دزدید.

قاتل راننده کامیون

همشهری‌آنلاین_ گروه سرنخ: روزنامه اطلاعات در ۷ آذر ۶۴ دراین باره نوشت: قاتل ۲ راننده کامیون در جاده کرج – قزوین توسط ماموران دایره آگاهی قزوین دستگیر شد.

او که اسماعیل نام دارد، در بازجویی‌های پلیسی گفت: در زمستان گذشته به یک کامیون که محموله‌اش ۵۲۰ کارتن روغن نباتی بود برخوردم و با ترفندی راننده مرا سوار کامیون کرد. در حوالی مجتمع «گوشت زیاران» زنجیر چرخ کاموین پاره شد. از این فرصت استفاده کردم و با اسلحه‌ای را که داشتم، راننده را وادار کردم که به طرف بیابان برود، راننده التماس می‌کرد که او را نکشم اما من یک تیر به سوی او شلیک کردم و او را کشتم.

سپس کامیون را با محموله‌اش سرقت کردم و به شهرآباد کرج بردم و با همکاری چند نفر دیگر محموله آنرا در ویلایی تخلیه و سپس به فروش رساندیم. کامیون را نیز بعد از ۲۴ ساعت در مقابل پلیس راه قزوین رها کردم.

قتل خانوادگی فجیع در هالیوود | این خانواده سرشناس هالیوودی چه کسانی هستند؟

در ادامه تحقیقات اسماعیل به قتل راننده دیگری به نام نریمان اعتراف کرد و گفت: پس از مدتی به هشتگرد رفتم. کامیونی با بار لاستیک دیدم که در گوشه‌ای پارک شده بود. به داخل کامیون رفته و در آنجا مخفی شدم. راننده برگشت و به سوی کرج به راه افتاد.

من بعد از پاسگاه پلیس راه کمال‌آباد ضربه‌ای به کف اتاق کامیون زدم، باشنیدن این صدا راننده کامیون را متوقف کرد و از کامیون پیاده شد. من هم با اسلحه به سراغش رفتم و یک تیر به پیشانی‌اش شلیک کردم. بعد کامیون را به تهران بردم و لاستیک‌ها را به مبلغ ۲۱۵ هزار تومان فروختم. در ادامه تحقیقات مشخص شد که نریمان به عنوان مجهول الهویه در گورستان بهشت سکینه کرج دفن شده است.

بعد از اعتراف قاتل، ۳۵ نفر از مالخران دستگیر شدند که در زندان به سر می‌برند. از متهم به قتل بک قبضه اسلحه کمری با ۶ تیر فشنگ جنگی و مبلغ ۱۸ میلیون و ۲۲۵ هزار ریال وجه نقد به دست آمده است.

کد خبر 811143
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha