سهراب انتظاری مهاجم سابق تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد نبیل باهویی مهاجم سوئدی این تیم انتقاد کرد.

باهویی

همشهری آنلاین- 10نفره شدن النصر در بازی دوشنبه‌شب لیگ قهرمانان آسیا، این فرصت را به پرسپولیس داد که 3امتیاز بازی را بگیرد اما این اتفاق نیفتاد. خیلی‌ها دلیل این اتفاق نیمکت کم‌تعداد پرسپولیس می‌دانند و بعضی‌ها به عملکرد بعضی از بازیکنان ربط می‌دهند. یکی از بازیکنانی که این روزها بیش از همه از او انتقاد می‌شود، نبیل باهویی مهاجم این تیم است. سهراب انتظاری، از پیشکسوتان پرسپولیس درباره بازی این تیم با النصر با همشهری صحبت کرده است. مساله اولی که انتطاری درباره آن صحبت می‌کند، توقع بازیکنان از این بازی است: «۱۵دقیقه اول بازی چنگی به دل نزد و پرسپولیس هم مشغول محک زدن تیم حریف بود ولی بعد از اینکه حریف ۱۰نفره شد شرایط بهتر شد. شاید من اشتباه کنم ولی معتقدم که پرسپولیس از ابتدا برای گرفتن مساوی به زمین آمده بود، این درست است که پرسپولیس در طول بازی چند موقعیت خوب داشت و نمایش خوبی هم مقابل تیم پرقدرت النصر داشت ولی فکر می‌کنم بازیکنان ذهنیت کاملی برای برد نداشتند و بیشتر دنبال گرفتن یک امتیاز بودند.»

او درباره معتقد است دست سرمربی تیم بسته است و در این زمینه نقد او بیشتر متوجه باهویی و درویش است: «پرسپولیس چند موقعیت خوب را از دست داد و از طرفی دست یحیی گل‌محمدی هم خالی بود، خصوصا در خط حمله. من باید از مدیریت باشگاه گلایه داشته باشم، این درست است که با قوانین عجیب فدراسیون امکان جذب بازیکنان مورد نظر یحیی گل‌محمدی وجود نداشت ولی سوال من از آقای درویش این است که چرا بازیکنی که مدنظر کادر فنی نبوده را جذب کردند. شما دیدید که در یک صحبنه مهدی ترابی پاس خیلی خوبی به نبیل باهویی داد ولی او به شکل عجیبی به سمت دروازه پرسپولیس برگشت! آقای درویش، این چه مهاجمی است که جذب کردید؟!»

انتظاری درباره آخرین شانس پرسپولیس برای صعود هم گفت: «اگر پرسپولیس این بازی را می‌برد برای بازی آخر خیالش راحت بود ولی فرصت‌های خوبی را از دست دادیم. در بازی آخر هم میزبان الدحیل هستیم که یک بازی مهم و تعیین کننده است. از همه هواداران می‌خواهم به ورزشگاه بیایند تا با شکست دادن الدحیل، به مرحله حذفی راه پیدا کنیم. بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس در بازی با پرسپولیس جانانه جنگیدند و این در حالی است که پرسپولیس در هیچ زمینه‌ای با تیم پرقدرت و ثروتمند النصر قابل قیاس نیست.»

کد خبر 811376

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کیان IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    آقای گل محمدی لطفاً تیمو ده نفره نکن با این مهاجم اصلا تو لیست18نفره هم نباید قرار بگیره
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    هر چه بوده گذشت اما خواهش میکنیم منبعد در گرفتن یار خارجی دقت بشه اقلا یه سرو گردن از بازیکنای ایرانی حتما بالا تر باشه بخدا اینیایی که چند ساله پرسپولیس میگیره درحد امیدهای پرسپولیس هم نبودن باورتون بشه اسم خارجی داشتن هیچ تضمینی برای خوب بودن نیست بچه های پرسپولیس صد برابر اونا کاراتر بوده وهستند
  • سیاوش IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۸
    0 0
    حالا اونایی که با نظر خود یحیی جذب شدن چه گلی به سر پرسپولیس زدن که این نزده....پاکدل و رمضانی و تمیروف و...صفرف و....