پس از فروش سریع ۲۵ هزار بلیت بازی پرسپولیس - الدحیل، این باشگاه در تدارک اختصاص بلیت‌های جدید است.

لغو تمرین تیم پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، هواداران پرسپولیس برای خرید بلیت بازی الدحیل اشتیاقی عجیب و غریب نشان دادند و تنها در سه ساعت تمام ظرفیت موجود را خریدند.

به نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس ۲۵ هزار بلیت را خریداری کردند و حتی بلیت جایگاه زنان تنها در نیم ساعت به پایان رسید.

اما باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا مجوز ورود ۵۰ هزار تماشاگر را به ورزشگاه بگیرد تا به این ترتیب پرتماشاگرترین بازی سال‌های اخیر خود را رقم بزند.


البته حدود ۳۰ هزار صندلی ورزشگاه در سمت غرب تخریب شده و به همین دلیل امکان بلیت فروشی وجود ندارد.

باتوجه به تقاضای هواداران پرسپولیس باید در روزهای آینده منتظر اختصاص بلیت جدید برای این بازی ماند.

کد خبر 811916

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سالار IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    پرسپولیس نه تنها خودش بلکه هوادارانش هم نمونه هستن و حرف ندارن اینه که میگن محبوبترین تیم باشگاهی دنیا.حالا بشینید و هواداری رو تماشا کنید.اگه این هواداریه بقیه همش سرگرمیه. عشق است پرسپولیس. به امید یه برد شیرین و دلچسب در بازی با الدحیل. البته که یه سری آدمهای بخیل و نظرتنگی هم قطعا تو این روز حال خوبی ندارن.
  • ایران IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    لطفا عیسی روبرگردونید نبیل روراهی کنید ممنون
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 2
    واقعا نمیدونیم دارن چیکارمیکنن که تخریب شده یه قسمت از ورزشگاه و هیچ کاری هم نمیکنن.... دمتون گرم بازیکن های تیم که بازی خوبی مقابل النصرداشتین فقط جای یه گل کم بود من ازتون خواهش میکنم گل بزنین که بازی الدحیل بازی مرگ زندگیه بایدببریم تاسودکنیم واینوشماهامیدونیدماهوادارامنتظرگل زدن هستیم مهم نیس که چه کسی گل بزنه مهم اینکه گل بزنین امیدوارم بدرخشین ستاره های تیم ماهواداراعاشقتون هستیم وهمه جاکنارتونیم همه درروزهای شادی و درروزهای غم ..داداش مرتضی جات توترکیب خیلی خالیه من یه معذرت خواهی به داداش مرتضی بدهکارم همیشه میگفتم این مرتضی چیه که توترکیبه بدردنمیخوره بایدجاش گولسیانی باشع ولی وقتی مصدوم شدباخودم گفتم عجب ستاره ای روازدست دادیم وکاش توترکیب می بودومصدوم نمیشد الان که ازدستت دادمدمیفهمم چقدمفیدبودی ومن نمیدونستم من برای سلامتیت دعامیکنم که زودی خوب بشی وبگردی ....امیدوارم داداش یاسین داداش محمدوداداش وحیدهمتون زودی به ترکیب اصلی برگردین جاتون خالیه خیلی😞😞❤️❤️❤️❤️❤️❤️😘😘😘😘
  • پرسپولیس آریایی ❤ IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    2 0
    با حمایت ارتش سرخ(هواداران)آزادی واسه عربا جهنم میشه، ب امید حق👆💯
  • کریمی IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    0 0
    به مربی کاربلد وبازیکنان جسور استقلال می گویم در همه بازیهای با تمام قدرت بجنگید که قهرمان این فصل استقلال است.شک نکنید ها