نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلوتر برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی مردم بهتر خواهد شد، گفت: علی‌رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند.

مجتبی ذوالنوری - نماینده قم

به گزارش همشهری آنلاین، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری شامگاه پنجشنبه در مراسم یادواره شهید مدرس و شهدای روحانی شهرستان اردستان اظهار داشت: در طول تاریخ اسلام و در حوادث سینه روحانیت سپر بلا برای مردم و در کنار مردم بودند و آن‌ها حضور روحانیت را احساس کرده‌اند و پرچم استکبارستیزی همیشه بر دوش یک روحانی بوده است.

وی افزود: همیشه در ادوار حاکمان ظالم روحانیونی همچون شهید مدرس پرچم اسلام را بلند کرده‌اند و توانسته‌اند اقدام موثری را انجام دهند و پهنه تاریخ کشور و کشورهای اسلامی همه از درخشندگی روحانیون تاریخ‌ساز بهره برده‌اند و خود را فدای دین و مردم کرده‌اند.

ذوالنوری گفت: نام شهید مدرس به جهت اینکه یک شخصیت خود ساخته بوده نامش در تاریخ مانده است و نفوذ کلام او الهی و خدایی بود و در مقابل رضا خان ایستاد و در مقابل دولت‌های استبدادی تسلیم‌ناپذیر بود و با شجاعتش مجلس را متحول کرد و روز شهادتش را روز مجلس نامگذاری کردند چرا که ایشان انقلاب کرد و بعد مبارزاتی زیادی داشت و شخصیتی برجسته داشت و یک الگوی نمایان و تمام برای مجلس و نمایندگان ما است.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دیدار آخر نمایندگان با رهبر انقلاب اسلامی بسیار پربار بود و ایشان این مجلس را انقلابی نامید و مجلس است که می‌تواند بر دولت نظارت کند و جلوی انحطاط را بگیرد و دولت هم شکوایی از مجلس ندارد و پشتوانه آن‌ها مجلس انقلابی است که با دستورالعمل‌ها می‌توانیم شاهد اوضاع بهتری در جامعه باشیم.

وی گفت: علی‌رغم همه مشکلات معیشتی مردم ما مردم فهیمی هستند و حساب نظام را با چهار مسئول مشکل‌دار یکی نمی‌دانند و بشارت می‌دهم که با زیرساخت‌هایی که دولت انجام داده و با روابط با کشورها و پیمان‌های مختلف که انجام شده است و با کارهای جهادی که انجام شده هر چه به جلو برویم وضعیت اقتصاد و معیشتی کشور بهتر خواهد شد.

ذوالنوری ابراز داشت: روحانیت همچون شهید مدرس در بزنگاه‌های انقلاب ایفای نقش کرده‌اند اما تیر کین دشمنان خیلی از آن‌ها را به شهادت رسانده‌اند تا نتوانیم از آن‌ها استفاده ببریم اما خونشان پیشبرد انقلاب را سریع کرد و خشم مردم را نسبت به دشمن بیشتر کرد و دشمنان امروز بر این صلح و سازش در منطقه ایران را یک‌طرف قدرت می‌دانند و آن‌ها ترورهایی داشتند.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تبلیغ شبانه‌روزی دشمن علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ابراز داشت: ۱۱۲رادیوی زنده علیه کشور تبلیغ می‌کنند و نتوانسته‌اند چه در جنگ و چه در جنگ مجازی راهی از پیش ببرند و نقش‌آفرینی روحانیت می‌تواند بسیار مهم باشد.

ذالنوری بیان کرد: نقش مسئولیتی روحانیت در جنگ هم بسیار موثر بود و حالا هم در موضوع تبیین بسیار حائز اهمیت است و مردم با اعتماد به روحانیت در دفاع مقدس پشتیبانی لازم را بر ای دفاع مقدس داشتند و فرماندهی روحانیت را در دفاع مقدس و عملیات‌ها هم داشتیم که ۱۴لشکر عملیاتی را یک روحانی به عنوان مسئول ستاد فرماندهی هدایت می‌کردند و نمایندگان امام در همه حوزه‌ها و ارگان‌ها هم حضور داشتند و در حال حاضر هم روحانی مبلغ زیاد داریم.

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: دشمن با تمام ترفندهایی که در فضای مجازی انجام می‌دهد نتوانسته است مردم را از انقلاب و روحانیت جدا کند و مردم همچنان پشتیبان انقلاب خود هستند و با حضور خود در تمام عرصه‌ها ترفند دشمن را خنثی می‌کنند.

کد خبر 812046
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 28
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 40
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    46 0
    وزارت بازرگانی چی شد کی قراره جلوی افزایش هر روزه قیمت ها را بگیرد کی قراره جلوی کم فروشی بعضی برندها را بگیرد
    • باز نشسته IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      41 0
      با تشکیل یک وزارت خانه مشکل بی تدبیری وبیخالی به معبشت مردم حل نخواهد داشت
    • US ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      34 0
      بازانتخابات نزدیک شدواصولگراهاواصلاح طلب های تقصیرروگردن هم اندازهااومدن #نه اصولگرانه اصلاح طلب #رای فقط ملت
    • احمد IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      2 1
      اقایان بزرگوار ما با نطام و دوستان صاحب منصب مشکلی ندارم ما با گرانیها مشکل داریم
  • ایرانی IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    45 0
    بزک نمیر .... همش حرف وشعار . میشود بگویید کی؟ فعلا که هر روز بد تر از رور قبل است. ایشان در مجلس ملاحطات سیاسی دارند وچشم بر ترک فعلهای دولت بسته اند
    • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      42 0
      بکشید که حقتونه
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      45 0
      کشوری با این همه منابع خداداد رابه چه روزی دچارکردید... هرسال وهرماه فقط وفقط وفقط وعده گشایش میشنوند اما درعمل خانه و ماشین طی ۴سال ۲۰برابر!!!!!!!!!میشه ارزش پول ملی با خاک یکسان شده وقیمت همه چیز مکرر رکودد میشکنه تمام عمر ما بسختی وریاضت گذشت
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    34 0
    جمعه ۱۰ آذر ۱۴۰۲/ از بن خوار بار تیر، مرداد، شهریور، مهر و آبان ماه خبری نیست رسانه‌ها باید مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات و هم ناتوانی، کوتاهی و سکوت مدیران، مسئولان و نمایندگان مجلس را منعکس کنند.
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    54 0
    تا دیروز کجا بودید نزدیک انتخابات شده
  • اعتراض IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    38 1
    پرداخت 11 وام قرض‌الحسنه به کارمندان یک بانک ثابت کرد که 100 درصد فقط به خاطر بی قانونی در کشور بوده است و این در حالی است که بنده بازنشسته تامین اجتماعی هستم از بهمن ماه سال 1400 تاکنون در مورد پرداخت نکردن وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن توسط بانک ها گلستان و نسیم شهر بهارستان جاده تهران ساوه بیش از هزار بار اعتراض کردم ولی متأسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است. و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم سکوت کرده اند چرا؟
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    24 0
    پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن در بهمن ماه سال 1400 توسط دولت و هم بانک مرکزی به همه بانک‌ها ابلاغ شده است ولی متاسفانه مسئولین بانک ها بی رفاه کارگران و... انجام نمی دهند و پرداخت وام 50 الی 100 میلیونی بدون ضامن به بازنشستگان تامین اجتماعی خودداری کردند چرا؟
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    47 3
    دولتمردان و نمایندگان مجلس به همراه مسئولان 100 درصد فقط عامل اصلی همه مشکلات کارمندان، کارگران، بازنشسته های، مردم و کشور بودن و هنوز هم هستند.
  • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    44 1
    تا کی می خواهید قول الکی به مردم بدهید قیمت یک سیلندر گاز ده برابر شده
    • عباس ش IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
      30 0
      اصلا گرانی کپسول گاز رسانه ای نشد.همه چی ارومه من چقدر خوشحالم واسه مسولین مملکت ماست
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    19 0
    وعده وام ۱۰۰ میلیون تومانی مردم را سرگردان کرده است برای دریافت وام ۱۰۰ میلیون تومانی بدون ضامن به بانک رفاه کارگران مراجعه کردم که به گفته متصدی بانک ابتدا باید ۱۰۰ میلیون تومان به مدت ۳ ماه در بانک سپرده‌گذاری ‌کنم تا در صورت تایید، بعد از این مدت بتوانم وام بگیرم و یا اگر ۵۰ میلیون تومان سپرده بگذارم، می‌توانم وام ۴۰ میلیون تومانی دریافت کنم! سوال اینجاست که اگر یک فرد بازنشسته این مبلغ پول را داشته باشد، دیگر چه نیازی به دریافت وام دارد؟ چرا بانک مرکزی ابلاغیه این وام‌ها را همان‌گونه که در رسانه‌ها اعلام می‌کنند، به بانک‌ها نمی‌فرستد تا بازنشستگان و شاغلان از این سردرگمی نجات یابند؟ بازنشسته تامین اجتماعی
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    18 0
    در حـال حاضـر وام گیرندگان بـرای گرفتن وام حتـی در تأمین یک ضامن هم دچار مشکل هستند چه رسد به اینکه برخی بانک‌ها بیـش از ۲ ضامن طلب می‌کنند با این وضع خیلی‌ها از گرفتن وام انصراف می‌دهند. چرا مشکل ضامن وام به صورت اساسی حل نمی‌شود؟
  • US ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    23 0
    آفتابه خرج لهیم کردنه
  • محمد IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    24 0
    زهی خیال باطل
  • سید NL ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    12 5
    بقول فرمایش امام امت روحانیت وقتی همدیگر را هتک و حرمت می‌کنند از عامه مردم چه انتظاری هست همان فرمانده کل قوا دوره جنگ را رد صلاحیت کردید اگر امام بود جرات داشتید اینگونه رفتار بشود ماننددکتر پزشکیان را هم تحمل ندارید
  • میثم IR ۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    31 0
    اگر عملکرد درست داشتیدامروز به این وضع مملکت دچار نبود همه همدیگه رو مقصر میدونید در ظاهر
  • جعفر IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    30 0
    با حلوا.حلوا گفتن دهن شیرین نمیشه انشاالله در آینده خوب میشه وعده سر خرمن ندید عمل کنید. فکر کنم هرچه به انتخابات نزدیک میشیم وعده‌های شیرین تری خواهیم شنید.
  • IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    36 0
    میشه مسیول مشکل ندار را معرفی کنید ؟
  • ح IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    26 0
    چهار نفر مسئول مشکل دار یا فقط ۴ نفر مسئول دلسوز؟ در بین مقامات چند نفر از خودرو داخلی استفاده میکند؟ چن. نفر با حقوق کارمندی سر ميکند؟ وسایل خانه کدامتان ایرانی است؟ مساحت خانه کدامتان زیر ۱۰۰ متر است؟...
  • کوشا CA ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    4 0
    سلام درست ولی استادجان شما به گوید چند سال ۴۴ سال کم نیست دیگر وقت خدمت نرسید
  • امیر IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    5 0
    آری مردم ما،مردمی فهیم هستند ولی امیدوارو مسئولین کشور هم به همین اندازه فهیم باشند.بفهمند گرانی چه به سر مردم آورده،بفهمند فقر وتنگدستی بامردم چه کرده،بفهمند فقر ونداری چقدر مایه خجالت وشرم سرپرست خانواده هاشده،بفهمند چقدرآمارطلاق وبیکاری وبیخانمانی و... زیادشده،بفهمند..... ازسکوت مردم سوُ استفاده نکنید،این سکوت علامت رضایت نیست،مردم حرمت چیزدیگری رانگه اشته اند
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    6 0
    ای کاش 4 تا بودن الان انقدر مشکلات نداشتیم داداش. بله مردم فهیم هستند.
    • US ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
      0 0
      منظور ایشان از بکار بردن واژه فهیم من و شما نیستم منظور ایشان از کسانی هست که مرتب دارند یا پنبه زیر بغلشان می گذارند یا مرتب دارند اینها را تحسین می کنند
  • شهروند IR ۰۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    8 0
    این حرفها جیزه دیگه نگیها.