بامداد امروز یک فرد مسلح با سلاح سرد به یکی از پرستاران بیمارستان جلیل شهر یاسوج حمله و از ناحیه گردن وی را مجروح کرد.

به گزارش همشهری آنلاین، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بامداد امروز فردی ضارب توسط سلاح سرد به یکی از پرستاران این بیمارستان حمله کرده و از ناحیه گردن وی را مجروح کرده است. تجمعی نیز جهت مطالبه تامین امنیت کادر درمان توسط پرستاران و شخصیت های شاخص در شهر یاسوج و در محل این بیمارستان تشکیل شد. هم اکنون تیم پزشکی درحال تلاش برای بهبود پرستار مجروح شده هستند.

توضیحات دکتر سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد و همچنین شهامت، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با حادثه بامداد امروز در بیمارستان جلیل را ببینید.

کد خبر 812357

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۱
    3 1
    حمله به پرستار؟!باید مجازات سنگینی برای نا امن کنندگان کادر درمان در نظر گرفته شود.باید اتهام محاربه برایشان صادر شود‌زیرا حتی باعث مهاجرت کادر درمان به خارج و خالی شدن بیمارستان ها از نیروهای کارمد میشوند...
  • م د IN ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    3 0
    از مسعولین محترم و مراجع قضایی خواشمندیم اشد مجازات حتی اعدام را برای این ارازل که باعث ابن گونه حوادث هستند را داریم کار پرستاران و کادر درمان چیزی جز خدمت به خلق الله در مراکز درمانی و بیمارستانها نیست
  • محمد IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۲
    0 0
    عزیزان زود قضاوت نکنید مثل همیشه اون فردو نبرید پایه چوبه دار،صبرکنید تا بلاخره مشخص میشه چه دردی داشته،وگرنه الکی نمیومد داخل بیمارستان اونم ساعت۲صبح واینکارو کنه،..!