مجموع نظرات: ۶
سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
۰ نفر

مجتمع سیاحتی غار علیصدر در شهرستان کبودراهنگ میزبان شهید گمنام خواهد شد.

IranInReality - غار علیصدر همدان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ کریم ملکی در دیدار با امام جمعه کبودراهنگ با اشاره به تشییع و تدفین ۲۸۰ شهید در کشور همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) گفت: یک شهید گمنام در مجتمع سیاحتی غار علیصدر در شهرستان کبودراهنگ تشییع خواهد شد که محل تدفین شهید گمنام والامقام در داخل مجتمع مشخص شده است.

او افزود: کار کردن برای شهدا را افتخار خود می‌دانیم از این رو با هماهنگی با مسئولان برای برگزاری مراسم مرتبط با شهدا میزبانی شایسته‌ای خواهیم داشت.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر تأکید کرد: تمهیدات ترافیکی برای تشییع این شهید عزیز در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اندیشیده شود و نهادهای مرتبط نیز همکاری خوبی را داشته‌اند.

کد خبر 813248

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 1
    درود برشهدای مظلوم و گمنام کشور .اما عجب کج سلیقه گی بخرج داده اند آیا جای شهدا در پارک و یا غار و مراکز تفریحی است آیا اینگونه حرمت شهدای دفاع مقدس نگه داشته می شود. آیا بهتر نبود دره. شهر بنای یاد بودی برای تعظیم و تکریم شهدای گمنام ایجاد می گردید آیا قبور شهدای گمنام نبایستی در کنار سایر شهدا ویا در اماکن مذهبی و امام زادگان دفن می شدند.
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    5 0
    یا خدا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • بهروز IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۴
    6 0
    ... اینطوری می خواهندچه چیزی را ثابت کنند؟مردم همه شهدا را دوست دارندو به آنها احترام می گذارندآنها ازخودگذشتندتا ما در امنیت و آسایش وسربلندزندگی کنیم اما هرچیزی بایدجای خود را داشته باشدقدیمی ها می گفتندهرسخن جایی وهرنقطه یا نکته مکانی دارد ... حالا که اینطور است لطفاً چندتا شهید گمنام را درپاستوروسالن جلسات ریاست جمهوری و چندتا شهیدهم در چهارگوشه صحن علنی (داخل صحن نه درمسیررفت وآمدنمایندگان)مجلس شورای اسلامی به خاک بسپارند
  • صادق IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۷
    0 0
    برادر عزیز مگه میشه اخه جای تفریحی شهید دفن کرد انقدر کرامت شهید پایین نیارید چرا انقدر بی مدیریتی میکنید