نگاهی به قیمت سبزی و صیفی‌جات پرطرفدار زمستانی نشان می‌دهد این محصولات در میادین میوه و تره بار شهرداری حداقل ۲۵ درصد زیر قیمت مغازه‌های میوه‌فروشی عرضه می‌شوند.

صیفی‌های زمستانی

به گزارش همشهری آنلاین، شروع فصل سرما مساوی است با افزایش تقاضا برای بعضی از میوه‌ها و سبزیجاتی که به باور مردم، برای محافظت بدن از سرماخوردگی یا برای درمان آن موثرند.

در کنار لیموشیرین و پرتقال که میوه‌های محبوب فصل سرد محسوب می‌شوند، کدو حلوایی، شلغم،چغندر، ذرت، سیر و زنجبیل هم در میان محصولات صیفی و سبزی در پاییز و زمستان طرفداران خاص خودشان را دارند و مصرف آنها چه به تنهایی و چه در انواع سوپ وآش در این فصول بیشتر می‌شود.

نکته قابل توجه این است که با وجود تقاضای بالا، قیمت این محصولات با قدرت خرید بیشتر مردم متناسب است. با این حال نگاهی به قیمت کدو حلوایی، شلغم و چغندر در مراکز مختلف خرید نشان می‌دهد در میادین میوه و تره‌بار شهرداری قیمت این محصولات محبوب دست کم ۲۵ درصد ارزان‌تر از مغازه‌های میوه فروشی است.

در این مطلب آخرین قیمت این محصولات و دیگر اقلام سبزی و صیفی در مغازه‌ها و میادین میوه و تره‌بار مقایسه شده است. قیمت محصولات در میادین بر اساس آخرین نرخنامه سازمان میادین میوه و تره‌بار تنظیم شده است.

سبزیجات زمستانی را از کجا بخریم؟ | جدیدترین قیمت کدو حلوایی، چغندر و شلغم در میادین و مغازه‌ها

کد خبر 814145
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار صنعت و تجارت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha