شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد با توجه به شرایط هر دو تیم استقلال و پرسپولیس امیدوار نیست بازی دربی زیبا شود اما تاکید دارد دوست دارد استقلال برنده مسابقه باشد.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، شاهین بیانی با اشاره به تساوی استقلال برابر فولاد و بازی دربی پیش رو تاکید کرد: در بازی های دیروز نه بازی استقلال برابر فولاد و نه بازی پرسپولیس و هوادار هیچ کدام زیبا نبود. بازی استقلال که همه اش جنگ بود. با این حال امیدوارم دربی زیبا و خوبی شود که گرچه با توجه به شرایط امید زیادی ندارم. ولی بازی های این هفته قبل از دربی این دو تیم چنگی به دل نزد. هم استقلال و هم پرسپولیس حتی یک شانس گل ۵۰ درصد هم نداشتند.

وی افزود: متاسفانه در فوتبال نتیجه گرا شدیم. حتی فولاد که در زمین خودش بازی می کرد آمده بود مقابل استقلال یک تساوی بگیرد از همان دقیقه یک داشتند وقت تلف می کردند اما شرایط مسابقه دربی به این مسایل مربوط نمی شود. امتیازات تیم ها، جایگاه شان در جدول برای مسابقه دربی معنا ندارد. دربی یک بازی خاص است و هر دو تیم فقط برای هواداران بازی می کنند چراکه نتیجه اش فقط برای هواداران خیلی حائز اهمیت است.

او با اشاره به شرایط استقلال برای مسابقه دربی تاکید کرد: استقلال در هفته های اخیر روند خوبی داشته است اما پرسپولیس با توجه به حذف از آسیا می تواند تحت الشعاع اتفاقات بد آن باشد. گرچه همانطور ابتدا گفتم این مسایل خیلی نمی تواند در بازی دربی تاثیر گذار باشد. من هم به عنوان یک استقلالی امیدوار استقلال برنده دربی شود. چراکه روند استقلال در این فصل خوب بوده است. در سوی دیگر پرسپولیس ۵-۶ بازی بود که برد نداشت حتی برابر هوادار هم که برنده شد یک موقعیت هم نداشت. هیچ کدام از تیم های استقلال و فولاد و پرسپولیس و هوادار نتوانستند فوتبال خوبی را ارائه بدهند تا حدی که پشیمان شدم بازی آنها را نگاه کردم.

بیانی در گفت وگو با همشهری آنلاین درباره اینکه استقلال می تواند با تساوی در دربی صدرنشینی خود را حفظ کند اما با برد می تواند فاصله اش را در صدرجدول ارتقا دهد و در این شرایط بهتر است تهاجمی بازی کند تاکید کرد: در بازی دربی اول از همه هر دو تیم سعی می کنند که بازنده بازی نباشند تا اینکهبتوانند برنده بازی شوند. در گذشته هم که ما بازی می کردیم همین موضوع وجود داشت. در وهله اول سعی می کردیم طوری بازی کنیم که شکست نخوریم. برای حسایت زیادی که پیرامون این بازی است هر دو تیم از باختن می ترسند. با این حال استقلال استقلال شرایط بردن دربی را دارد. می تواند با برد در این بازی جایگاه خود را در صدر جدول ارتقا دهد و قهرمان نیم فصل شود.

وی اضافه کرد: ما یادمان نمی رود استقلال با چه شرایط سختی فصل را شروع کرد در یارگیری خیلی ضعیف بود الان هم می بینید در خط دفاع با کمبود بازیکن مواجه هستیم اما با همه این ها جواد نکونام خوب کار کرد. در حالی که خیلی هم دستش بسته بود. استقلال در حدی بازیکن کم دارد که وقتی سلیمی به دلیل مصدومیت تعویض شد حردانی به جای او در دفاع وسط بازی کرد.
بیانی در خصوص اینکه مهاجم تیم استقلال در چند بازی گذشته نتوانسته اند در گلزنی موفق عمل کنند تصریح کرد: سبک بازی تیم های نکونام اینطوری است که در وهله نخست می خواهد که تیمش گل نخورد و در اکثر باز ی ها می بیند دروازه تیمش بسته نگه داشته می شود. بعد از آن توان داشته باشند به گل زدن فکر می کنند. ضمن اینکه با این نفرات نبایداز استقلال بیشتر از یان انتظار داشت. خط حمله ضعیف است از سمتی در دفاع هم با کمبود بازیکن مواجه است. استقلال اصلا نیمکت قوی ندارد تا در صورت نیاز جانشین بازیکنان اصلی شوند. در این شرایط اگر می خواهد قهرمان لیگ شود در نیم فصل باید چند بازیکن جذب کند.

وی افزود: استقلال آنقدر کمبود بازیکن دارد که چشمی را که یک هافبک است در خط دفاعی استفاده می کند در سوی مرادمند هم مصدوم است اما در پرسپولیس وقتی پور علی گنجی مصدوم می شود گولسیانی جانشین او می شود. استقلال اگر پورعلی گنجی و گولسیانی را داشت قهرمان می شد چراکه بهترین های لیگ در خط دفاعی هستند. دست نکونام بسته است. سپاهان را ببینید در هر پست دو بازیکن با کیفیت دارد.

کد خبر 814713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • اشکان پرسپولیسی IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    5 7
    طرف مثه اینکه توهم زده آخه دست نکونام بسته است یا یحیی؟؟؟
  • الناز رزیتا اس اس IR ۲۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    9 3
    استقلال تیم ایکه فقط خدا و مردم رو داره . تمام .
  • حمید IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    3 11
    این شاهین بیانی حرف نزند سنگین تر است با گل به خودی در جام ملت‌ها که قهرمانی ایران مسجل بود تیم ملی رو به فنا داد الان میاد نظر کارشناسی میده برو بابا کل اگه طبیب بودی سر خود دوا می کردی
  • پرسپولیس همیشه قهرمان وسوزاننده کیسه IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۹
    9 7
    آقای بیانی قهرمانی شخصیت میخوادکه متاسفانه تیم شماهمین یه قلم جنس رونداره وبخاطرهمین اگه رونالدو وامباپه ونیمارومسی رورونالدوقدیم رو وخدابیامزهاپله ومارادوناروهم داشته باشن اگه الطاف فدراسیونی وداوری نباشه قهرمانیشون ازمحالاته چون فاقدشخصیت قهرمانی هستنی والسلام نامه تمام بریدیه فکردیگه بکنین
  • Ali IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    0 7
    پرسپولیس اگه میخواد قهرمان شه باید گولسانی رو بندازه بیرون این بازیکن عامل اصلی حذف از آسیا بود
  • کاشمری IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    4 4
    خدایا چه رویی دارن این قرمزها ۷-۸ساله همه جوره از وزارت ورزش ،فدراسیون،کمیته داوران و کمیته انضباطی دارن پرسپولیس رو ساپورت میکنن و حالا هم که وی ای ار نمیارن که بتونن بازم جام قلابی بدن... خداییش همین فصل تو ده تا بازی چندتا گل آفساید سه امتیازی زدن ،گل حریفان رو مردود اعلام کردن و... هیچی ناقابل ۱۱امتیاز حالا وی ای ار بود پرسپولیس چسبیده بود ته جدول.... خدایا شر فساد رو از سر فوتبال ایران کم کن... انشالله...آمین
    • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      3 3
      یعنی هر وقت تیم پرسپولیس قهرمان میشه ، حکومت بهش کمک کرده ؟! اما وقتی تیم استقلال قهرمان میشه ، بر اساس تلاش و کوشش و پشتکار و همدلی و ..... است این چه منطقیه آخه؟! گول نزنید خودتونو ، هر کی بیشتر تلاش کنه قهرمانه . با افتخار فقط تیم ملی جمهوری اسلامی ایران تمااام
  • بهراد IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
    3 1
    هوادارای پرسپولیس قدر تیم شون بدونن اگه جای استقلالیا و سپاهانیا بودن چیکار میکردن..تیم شما ۷ سال ۸ تا جام گرفت...۶تالیگ ۲ تا حذفی برید دعا کنید..فحش ندید..
    • سرور پرسپولیس IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۰
      3 5
      پرسپولیس ۸تاجام نگرفت بلکه صدقه بش دادن بابا داورا و .... انگار خودتونم باورتون شده عین توهم یارو خودشم باورش میشه خخخخخخ