شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ - ۱۴:۴۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به هیچ عنوان نگفته‌ام که دیگر در پرسپولیس بازی نمی‌کنم و از حرف‌هایم برداشت درستی نشده است.

کریم باقری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ وضعیت خود اظهار کرد: به لطف خدا شرایط بهتری را پیدا کرده‌ام و از امروز تمرینات خود را با وزنه زدن آغاز می‌کنم. امیدوارم که بتوانم از زمان آغاز دور دوم تمرین‌های تیم ملی فوتبال در این تمرین‌ها شرکت کنم.

وی درباره‌ ترک پرسپولیس نیز گفت: من نگفته‌ام که دیگر برای پرسپولیس بازی نمی کنم بلکه عنوان کردم فعلا نمی‌توانم برای پرسپولیس به میدان بروم و بحث عدم تمایلم در میان نبوده است. این صحبت تنها مربوط به همین فصل است که پایان یافته و من برای سال آینده با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و برای ادامه‌ همکاری هم با مسوولان باشگاه صحبت خواهم کرد.

خبرگزاری فارس طی خبری اعلام کرده بود که کریم باقری در گفت‌وگو با این خبرگزاری گفته است که دیگر برای پرسپولیس بازی نخواهد کرد. [باقری: دیگر برای پرسپولیس بازی نمی‌کنم]

کریم باقری درباره‌ وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس نیز گفت: در هر صورت فصلی که گذشت برای پرسپولیس به هیچ عنوان خوب نبود. تغییرات بسیار در مدیریت و کادر فنی رخ داد و درنهایت تیم نتوانست نتایج موفقی بدست آورد. امیدوارم که دیگر این مسایل پایان یابد و همه دست به دست هم دهند تا شرایط تیم بهتر شود. در هر صورت نتایج ما در لیگ هشتم به هیچ عنوان جالب نبود و در لیگ برتر و جام حذفی ناکام ماندیم. اکنون تنها امیدمان لیگ قهرمانان آسیاست.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس تهران درباره‌ بازی پرسپولیس مقابل الشباب نیز گفت: الشباب تیم بسیار خوبی است و بازیکنان با کیفیتی دارد اما، ما باید در گروه صدرنشین شویم و تصور می‌کنم بازیکنان ما می‌توانند با انگیزه‌ بالا الشباب را شکست دهند ودر صدر جدول قرار بگیرند.

باقری خاطرنشان کرد: در هر صورت راه حل خروج پرسپولیس از مشکلات این است که واقعا دلسوزان پرسپولیس برنامه‌ خوبی را تنظیم کنند و حوزه‌ وظایف هر کسی مشخص باشد. به نظر من نباید اطراف پرسپولیس این قدر شلوغ باشد.

وی درباره‌ وضعیت تیم ملی فوتبال ایران نیز گفت: شانس صعود تیم ملی به بازی مقابل کره شمالی بستگی دارد و صد درصد باید این تیم را شکست دهیم. شرایط دشواری برای تیم ملی پیش آمده و امیدوارم مسmولان شرایطی را فراهم کنند که تیم ایران با بازی‌های بهتر نسبت به گذشته راهی جام جهانی شود.

کد خبر 81480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز