در هفته گذشته فروشگاه بزرگی در سه راه افسریه تهران ایجاد شد که حواشی زیادی را به همراه داشت، فروشگاهی که در یک انبار بزرگ قدیمی و رها شده افتتاح شده است.

ترافیک در محورهای اصلی شهر تهران / حامدخورشیدی

به گزارش همشهری آنلاین، سه راه افسریه یکی از شاهراه های ارتباطی شرقی تهران از قدیم است که ورودی و خروجی جنوب شرق تهران نیز محسوب می‌شود. افسریه نیز یکی از مناطق قدیمی تهران است که از غرب به بزرگراه بسیج و از شرق به قصر فیروزه و از جنوب شرقی به سه راه افسریه و مسعودیه می‌رسد. نامش هم برای این افسریه گذاشته اند چون مالک اولیه کل منطقه «افسر الملوک» بوده است.

بسیاری معتقدند که ترافیک سه راه افسریه که بعد از بازگشایی بزرگراه امام علی(ع) کمتر شده بود حالا با بازگشایی این فروشگاه بیشتر می‌شود. مردم در کامنت های این خبر همشهری خواهان رفع این معضل شدند. موضوعی که شهردار منطقه ۱۵ درباره آن گفته است: «این مجموعه ۱۲۰۰پارکینگ دارد که ۵۰۰پارکینگ دیگر بناست به آن اضافه شود.»

محمد شیری توضیح داد: « هرچند که با راه‌اندازی سرای ایرانی ترافیک افزوده شده است که برخی از آن به‌دلیل هیجان شهروندان برای دیدن این مجموعه است، اما امیدواریم تا یکی، دو ماه آینده این مشکل رفع شود.»

کد خبر 815167
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha