عضور شورای شهر گفت: اجرای طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریت شهری است، از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و مناطقی که در این زمینه انجام وظیفه کردند قدردانی میکنم.

سروري

به گزارش همشهری آنلاین، پرویز سروری در دویستمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران گفت: دومین دوره «طرح من شهردارم» در حال اجراست و از مرز ۳۵۰ هزار نفر عبور کرده است.

وی با بیان اینکه ما شاهد مشارکت مردم در مدیریت شهر هستیم، افزود: البته همانطور که می‌دانید این طرح در دوره ششم شورا مطرح شد و به عنوان برنامه‌ای برای بودجه‌ریزی مشارکتی در کمیسیون برنامه و بودجه شورا مورد توافق اعضا قرار گرفت.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: برای بهره مندی از ظرفیت نخبگان محلات این طرح عنوان شد اما با توجه به ظرفیت ایجاد شده و استقبال شهروندان باید شرایطی فراهم شود تا همه افراد بتوانند در اولویت‌بندی پروژه‌ها شرکت و نظر خود را در مورد اقدامات شهری در محله خود بیان کنند.

سروری با بیان اینکه اجرای طرح «من شهردارم» تجربه خوبی برای مدیریت شهری است و در نتیجه آن همه شهروندان ‌ می‌توانند در تمامی امور مدیریت شهری اشراف پیدا کنند، عنوان کرد: از معاونت برنامه‌ریزی شهرداری و مناطقی که در این زمینه انجام وظیفه کردند قدردانی میکنم.

کد خبر 815241

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha