یکی از سران طوایف و معتمدان سیستان و بلوچستان گفت: خواسته اصلی مردم برخورد با عاملان حادثه تروریستی در راسک توسط دستگاه قضایی است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا سردار محمد شاهوزهی ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت ۱۱ نفر از کارکنان فراجا به محضر فرماندهی معظم کل قوا (دامت برکاته)، ملت شهید پرور ایران بویژه خانواده‌های معزا و داغدار آنها، افزود: اقدام ددمنشانه تروریست‌ها مبنی بر حمله ناجوانمردانه به مقر فرماندهی راسک که تعدادی از فرزندان غیور سیستان و بلوچستان را حین نگهداری و ایجاد امنیت به شهادت رساندند قلب تمام مسلمانان را جریحه دار کرد و این اقدام کوردلان به شدت محکوم است.

وی رسیدگی هر چه سریع‌تر مسوولان قضایی در راستای مجازات عاملان این اقدام‌ددمنشانه را خواستار شد و بیان کرد: ما از دستگاه قضایی می‌خواهیم تا هر چه سریعتر عاملان این جنایت هولناک را به سزای اعمال ننگین خود برسند.

سرطایفه شاهوزایی با اشاره به اینکه شهادت نیروهای امنیتی هرگز نمی‌تواند اراده فرزندان و مدافعان امنیت را در مبارزه با دشمنان و پاسداری از امنیت کشور از بین ببرد، گفت: با شهادت سربازان این مرزوبوم دشمن نمی‌تواند به اهداف خود برسد؛ بلکه آنها مصمم‌تر و با عزمی برگرفته از فرامین دین مبین اسلام به حفاظت و پاسداری از کشور ادامه می‌دهند و شهادت را برای خود افتخاری بزرگ می‌دانند.

وی تاکید کرد: دشمنان به‌درستی دریافته‌اند حافظان و سربازان امنیت در کشور هرگز اجازه نخواهد داد کوچک‌ترین خدشه‌ای در نظم و امنیت کشور به وجود آید چرا که امنیت در کشور خواسته تمام مردم و خط‌قرمز نیروهای امنیتی است از اینرو بارها تلاش کرده تا با شهادت کارکنان نظامی و انتظامی در سیستان و بلوچستان در امنیت، وحدت و نظم این استان و به تبع آن کشور خلل ایجاد کنند اما همواره با بیداری فرزندان این مرز و بوم، با شکست مواجه شدند.

کد خبر 816057

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بینام IR ۲۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    شهادت همرزم سرداردلهاسردا رضوی برملت شریف ایران وهمرزمان این شهیدعزیزد سپاه پاسداران انقلاب مبارک خداوند متعال بخانواده این عزیزصبرعطاکن