در صورتی که تاریخ انقضای بیمه‌نامه شما در دی ماه باشد و یا منقضی شده باشد، باید هر چه سریع‌تر برای تمدید آن اقدام کنید.

یلدا

برای تمدید زودهنگام تمام بیمه‌نامه‌هایی که تا پایان دی ماه ۱۴۰۲ منقضی می‌شوند، علاوه بر بخشودگی دیرکرد بیمه، تخفیف و جوایز ویژه ای در نظر گرفته شده است. این تخفیف از ۲۵ آذر تا ۳۰ آذر ۱۴۰۲ ادامه دارد.

کد تخفیف ۲۰% تمدید زودهنگام بیمه: yalda02

تمدید بیمه ماشین

https://bimeh.com/thirdparty

تمدید بیمه بدنه

https://bimeh.com/carbody

تمدید بیمه موتور

https://bimeh.com/thirdpartyMotor

بخشودگی جرایم تمدید بیمه شخص ثالث در جشنواره یلدای بیمه دات کام

با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدای بیمه دات کام، اکنون بهترین فرصت برای تمدید بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه شخصی است. طرح بخشودگی جرایم بیمه شخص ثالث وسایل نقلیه در سال ۱۴۰۲، از روز دوشنبه ۱۳ آذر اجرایی شده است. در این طرح، موتورسیکلت‌ها از ۱۳ آذر تا ۱۲ دی ۱۴۰۲ به مدت یک ماه و سایر وسایل نقلیه تا پایان روز پنج‌شنبه ۳۰ آذر به مدت ۱۸ روز، می‌توانند بدون اعمال جریمه دیرکرد نسبت به خرید بیمه ثالث اقدام کنند.

در جشنواره یلدا هزینه بیمه نامه به شما باز می گردد!

هدایای بیمه دات کام در جشنواره یلدا فقط به کد تخفیف محدود نمی‌شود. اگر در طول جشنواره، خرید بیمه خود را انجام دهید شانس برنده شدن یک بیمه‌نامه رایگان را دارید. بیمه دات کام از بین کسانی که از کد تخفیف یلدا استفاده کرده باشند، به قید قرعه ۵ نفر را انتخاب کرده و هزینه تمدید بیمه‌نامه را به آن‌ها بازمی‌گرداند.

با توجه به محدود بودن زمان جشنواره، شانس شما برای بردن یکی از این ۵ جایزه بالاست. همچنین با توجه به همزمانی طرح بخشودگی و جشنواره یلدا، امکان استقبال بالا و افزایش تعداد جوایز در روزهای پایانی وجود دارد. پس اگر می‌خواهید بیمه ماشین خود را رایگان تمدید کنید، همین الان در جشنواره یلدای بیمه دات کام شرکت کنید.

تاریخ دقیق بیمه ماشین را از کجا بفهمم؟

حتی اگر یک روز از زمان اعتبار بیمه نامه بگذرد، خسارات احتمالی خودروی شما تحت هیچ پوششی نخواهد بود و تمام هزینه را باید از جیب پرداخت کنید. از این رو، در ماه پایانی اعتبار بیمه نامه، نگرانی برای تمدید و جریمه نشدن افزایش می‌یابد. سریع‌ترین روش استعلام، استفاده از کد ملی و شماره پلاک است. شما با مراجعه به صفحه استعلام بیمه شخص ثالث به راحتی می‌توانید تمام جزئیات بیمه خودروی خود را بررسی کنید. اگر تاریخ انقضای بیمه خودروی شما در دی ماه است، بیمه دات کام یک پیشنهاد ویژه برایتان دارد.

کد خبر 816112

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha