علی‌رغم اینکه پدر تبعه سوئدی بازداشت شده در ایران ادعاهایی را مطرح کرده اما شواهد نشان می‌دهد این تبعه سوئدی مانند سایر متهمان از بازداشتگاه استاندارد، پیاده‌روی در فضای آزاد، غذای خوب و بعضاً سفارشی و تماس‌های منظم با خانواده خود برخوردار است.

یوهان فلودروس تبعه سوئد

به گزارش همشهری آنلاین، یوهان فلودروس تبعه سوئد، به جرم همکاری اطلاعاتی با رژیم صهیونیستی بازداشت و پرونده وی در حال طی کردن فرآیند قضایی است.

او در پوشش کارمند اتحادیه اروپا و در قالب پروژه‌های به ظاهر آمل و منفعه مشغول جمع‌آوری اطلاعات به نفع رژیم صهیونیستی بود.

به تازگی پدر او در مصاحبه با گاردین مدعی شده است فرزندش ۶۰۰ روز است که جهنم را تجربه می‌کند. در حالی که یوهان مانند سایر متهمان از بازداشتگاه استاندارد، پیاده‌روی در فضای آزاد، غذای خوب و بعضاً سفارشی و تماس‌های منظم با خانواده خود برخوردار است.

به نظر می‌رسد خانواده فلودروس تحت فشار این مصاحبه را انجام داده است.

مقامات قضایی ایران اعلام کردند که این پرونده بدون توجه به جنجال‌های رسانه‌ای و در چهارچوب قانون و عدالت در حال رسیدگی است.

کد خبر 817821
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هویک US ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۱
    6 0
    ایران بهترین کشور در جهان است و هیچ کجای دنیا با زندانیان خارجی چنین رفتاری نمیکنند و به خاطره همین مسائل و اقدامات ایران که نشانگر احترام به حقوق انسانی است و در سیاست خارجی ایران اکثرا پیروز میدان بوده ..دشمنان زیاد داره و این دشمنان همیشه به طرق مختلف میخواهند ایران را عقب مانده متجاوز و خطرناک در دنیا معرفی کنند تا به مقصود خودشان برسند و همیشه هم شکست خوردند ...درود به ایران بزرگ و مردم عزیز ایران