رسانه های معاند سالهاست که بر مسئله «ولایت فقیه» متمرکز شده اند، زیرا می دانند که تمامی شکست‌های آنان در نقشه های ضدایرانی از همین نقطه نشأت می گیرد. در همین راستا صحبت‌های اخیر حسن روحانی در رسانه صهیونیستی اینترنشنال بازتاب ویژه‌ای داشته است.

حس روحاني

به گزارش همشهری آنلاین، روحانی در اظهارات اخیر خود گفته است:«این رأی مردم است که در واقع پشتوانه رهبری قرار می‌گیرد. اگر بخواهیم در دنیا ادعا کنیم که تمام نظام ما انتخابی است و حتی رهبری نظام هم با رأی مردم با واسطه انتخاب می‌شود، پس هرچه خبرگان ما دارای پشتوانه رأی بالاتری باشند، این واقعیت بهتر به اثبات می‌رسد.»

استقبال ویژه ایران اینترنشنال از اظهارات حسن روحانی | روحانی چه گفته بود؟

رسانه های معاند سالهاست که بر مسئله «ولایت فقیه» متمرکز شده اند، زیرا می دانند که تمامی شکست های آنان در نقشه های ضدایرانی از همین نقطه نشأت می گیرد.

بر همین اساس هرگاه شخصی در داخل- خواسته یا ناخواسته- همراستا با پروژه عملیات روانی دشمن، در این خصوص اظهارنظری مطرح می کند، بلافاصله با استقبال ویژه همراه می شود.

حال سوال از آقای روحانی این است که چرا اظهارات وی به گونه ای بوده است که رسانه های تابلودار دشمن با آب و تاب به استقبال از آن پرداخته اند؟!

کد خبر 818100
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    10 0
    لطفامته به خشخاش نذاریدهم روحانی درست می گوید هم ظریف درست گفت که اگر جنگ شودبچه مسئولی کشته نمیشود میشه بفرمائید در۸سال جنگ یابهتر بگویم در این ۴۴سال چند نفر از اعضای خانواده مسئولان کشته شدن
  • IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۲
    3 6
    چیزی نیست غربی ها و نتانیاهو به اصلاحات به عنوان سرمایه خودشون در ایران نگاه می‌کنند شبکه های معاند تجزیه طلب هم دست پرورده و جیره خور همان ها هستند