رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: فعالیت تاکسی‌های اینترنتی باید قانونی و درست باشند به همین دلیل نیاز به مدیریت توسط شهرداری داریم.

چمران در جمع خبرنگاران

به گزارش همشهری آنلاین،، مهدی چمران در حاشیه دویست و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز پس از تذکرات، گزارش محله‌گردی در منطقه ۱۵ قرائت خواهد شد، گفت: بررسی اساسنامه دو سازمان و تبصره‌های بودجه نیز در دستور جلسه امروز قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه موضوع تراموا هنوز به صورت رسمی به شورا نیامده است، افزود: باید این مصوبه را ابتدا در کمیسیون حمل و نقل و سپس شورا بررسی کنیم، اگر راه دیگری طی شود، اشتباه است. وقتی در تهران مترو را به عنوان حمل و نقل انبوه بر داریم، باید گفت که تراموا وسیله گرانی است و انبوه‌بر نیست، ترجیح می‌دهیم از لحاظ بودجه به مترو بپردازیم.

چمران در رابطه با فعالیت نمایشگاه بین المللی، توضیح داد: نمایشگاه تلکامپ در محل نمایشگاه بین‌المللی برگزار می‌شود که نمایشگاه خوبی است اما بنده به این نمایشگاه نخواهم رفت تا یک خودرو از حجم ترافیک آن کمتر شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس باید توسط شهرداری نظارت شود، گفت: کار کردن تاکسی‌های اینترنتی باید قانونی و درست باشد، به همین دلیل نیاز به مدیریت توسط شهرداری داریم.

او با بیان اینکه به شهرداری منطقه ۱۵ اعلام کردیم که بررسی‌های لازم را برای کاهش ترافیک ناشی از راه‌اندازی سرای ایرانی انجام دهند، گفت: راه‌حل‌هایی برای ساماندهای این اوضاع پیش‌بینی شده اما در مجموع باید راهکارهای ترافیکی در این بخش اجرا شود.

کد خبر 818239
منبع: خبرگزاری شهر

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    2 0
    والا ما مردم از تاکسی های اینترنتی قانونمندی بیشتری دیدیم ! مساله سر قانونمند شدن هست فقط یا سر چیزای دیگس؟!
  • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    من در زمسان سال 90 زیر باران با فرزند 3- 4 ماهه ام سر بزرگراه کردستان توی بزرگراه حکیم گیر افتاده بودم و تاکسی (تاکسی تحت نظارت تاکسیرانی و شهر داری) گیر نمی آمد بالاخره یکی پیدا شد تا مرا به میدان رسالت برساند و رساند امّا با دریافت مبلغ هشتاد هزار تومان آن روز!!! اسنپ مردم تهران و میهمانانش را از غارت تاکسی های تاکسیرانی نجات داد. شما دخالت نکنید بهتر است.
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    0 0
    حذف مجوزهای دست و پاگیر و مزاحمت های الکی نهادهای دولتی و حکومتی برای کسب و کارها چی شد؟ شهرداری در این موضوع هم دنبال سهم حق و حساب است؟