نماینده مردم رباط کریم و پرند اظهاراتش در مورد محافظان رئیس جمهور را تبیین کرد و اظهار داشت: من نگفتم که آقای رئیسی در این مراسم محافظان زیادی داشت بلکه عنوان کردم که نیروهای بسیج و انتظامی برای انجام وظایفشان سر پُست‌شان حضور داشتند.

حسن نوروزی، نماینده مجلس

به گزارش همشهری آنلاین، حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی اظهارات انتساب داده شده به وی در مورد همراهی ۴۰۰ محافظ با رئیس جمهور در مراسم افتتاح متروی پرند را تکذیب کرده و گفت در ماجرای افتتاح خط مترو پرند رئیس جمهور با مردم گفتگوی رو در رو و صمیمی داشتند.

حجت الاسلام نوروزی، با انتقاد از تحریف مصاحبه‌اش با یکی از رسانه ها در مورد مراسم افتتاح متروی پرند، ضمن تکذیب همراهی ۴۰۰ تا ۵۰۰ محافظ با رئیس جمهور در مراسم افتتاح متروی پرند گفت: مصاحبه من در این باره تحریف شده و در آن دخل و تصرف صورت گرفته است.

نوروزی:‌ حرف‌هایم تحریف شده ؛ من نگفتم که آقای رئیسی ۴۰۰ محافظ داشت

نماینده مردم رباط کریم و پرند اظهاراتش در مورد محافظان رئیس جمهور را تبیین کرد و اظهار داشت: من نگفتم که آقای رئیسی در این مراسم محافظان زیادی داشت بلکه عنوان کردم که نیروهای بسیج و انتظامی برای انجام وظایفشان سر پُست‌شان حضور داشتند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به رویکرد مردمی آیت الله رئیسی در سفرهای استانی ادامه داد: در جریان مراسم افتتاحیه مردم پرند رو در رو و بدون واسطه مشکلاتشان را با رئیس جمهور مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس معتقد بود این گونه مصاحبه های تحریف شده از سوی رقبای انتخاباتی اش که در برخی رسانه ها نفوذ دارند، انتشار داده می شود و گفت: هر هفته شایعه ای را در باره من مطرح می کنند و این هفته هم نوبت شایعه پراکنی آنها درباره ماجرای افتتاحیه مترو پرند بوده است.

پنجشنبه ۹ دی ماه با حضور آیت الله سید ابراهیم رئیسی متروی پرند به تهران به بهره برداری رسید.در این مراسم که با حضور برخی اعضای کابینه، مسئولان استان تهران و محلی و مردم پرند برگزار شد، مسیر ۲۰ کیلومتری متروی پرند به فرودگاه امام خمینی به صورت دو خط رفت و برگشت افتتاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.با توجه به اینکه افتتاح متروی پرند با بهره برداری و تحویل ۴ هزار واحد مسکن در این شهر همزمان شده بود، میزان استقبال مردم از رئیس جمهور در هنگام بهره برداری از این پروژه ها، قابل توجه بود

کد خبر 818357
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار مجلس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 24
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    21 0
    فیلم موجود است
    • IR ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      21 0
      اونا سر پُست شون بودند شما کجا بودی آقای نوروزی نماینده ها جز نظرات ... و ورزش دور صندلی ها چیکار می‌کنند
    • Hamid IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      16 0
      من مناظرشو‌دیدم حرف از 400تا500نفر بود خودش گفت اطراف ریسی رو شهردار و استاندار و مسئولین گرفته بودن و مردم از دور نظارگر بودن
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      16 0
      اینا قانون کشور رو به نفع خودشان تفسیر میکنند فیلم کیلو یی چند
    • US ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      10 0
      عامواین هابخوان روزوشب می گن شب وروزمی گن این که چیزی نیست
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    16 1
    بی توجهی دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس به بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور مشکلات زیادی برای بازنشستگان مخابرات ایجاد کرده است.
  • اعتراض IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    10 1
    در موقع خصوصی سازی در شرکت مخابرات شعار سر می دادند به بازنشستگان شرکت مخابرات سهام عدالت می دهند ولی متاسفانه از ۱۸ آبان ماه سال ۱۳۸۸ تاکنون هنوز هم هیچ خبری از سهام عدالت نیست چرا؟ حرف دل همه بازنشستگان شرکت مخابرات
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    29 12
    دولتِ عاشق خدمت در صحنه است | ولی اما و این در حالی است که متأسفانه مشکلات مردم و کشور ۱۰۰ برابر افزایش یافته است چرا؟
    • US ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      14 1
      عاشق خدمت که به گفتن نیست اگرواقعاچی اگرواقعاعاشق خدمت باشه ۹۰درصدگره هابازمی شدن
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    13 1
    زارع‌پور: شرکت مخابرات بخش خصوصی محسوب می‌شود اما پیگیر مشکلاتش هستیم/ ولی اما متأسفانه از دی ماه سال ۱۴۰۰تاکنون هیچ خبری نیست چرا؟/ اعتراف زارع پور: شرکت مخابرات به تعهدش در قبال بازنشستگان عمل نکرده است.
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    15 1
    بیش از ۷۰ و ۸۰ درصد پرونده های مردم مظلوم بدون بررسی و بدون رسیدگی در دادگاه های، دیوان عدالت اداری و اداره کار بایگانی می شود چرا؟ قانون برای شکایت کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود. قانون برای اعتراض کردن وجود دارد، اما اجرا نمی‌شود.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    14 1
    در سال ۱۳۹۹ کارگران و برخی کارمندان ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عیدی دریافت کردند ولی متاسفانه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی ۱ میلیون ۵۰۰ هزار تومان دریافت کردند آیا این عدالت است آیا این بی قانونی و بی عدالتی نیست.
  • اعتراض IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    16 1
    مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    42 42
    امروز یکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ هست که متأسفانه خبری از بن خواربار بازنشستگان نیست پس این بن خواربار بازنشستگان مربوط به ماههای تیر الی آبان ۱۴۰۲ وتفاوت بن خواربار از فروردین ۱۴۰۱ تا کنون بر اساس حداقل حقوق همانسال (بن خواربار بازنشستگان وکارکنان رسمی مخابرات در سال ۱۴۰۲ ماهیانه باید مبلغ ۲۹۱۵۰۰۰ تومان باشد ) کی پرداخت میشود بازنشستگان دراین تورم ۵۰ درصدی نمیتوانند کمر خود را راست کنندمدیران مخابرات چاره اندیشی کنید. آقای رئیسی! به مشکلات بازنشستگان شریک مخابرات بررسی، پیگیری و رسیدگی کنید. و متأسفانه در کشور از دی ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون هم هیچ کس پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟
    • محمد از کاشان IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      1 7
      آرای منفی پاسخت هست
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    16 3
    در پاسخ به حجت الاسلام حسن نوروزی، نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی/ مدیران بانک ها و در سایه سکوت دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس از بهمن ماه سال ۱۴۰۰ تاکنون بخشنامه بانک مرکزی را پرداخت تسهیلات قرض الحسنه وام ۵۰ و ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن برای بازنشستگان تامین اجتماعی عمل و اجرا نکردند و هنوز هم عمل و اجرا نمی کنند چرا؟
  • IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    12 0
    مشکلات بازنشستگان شرکت مخابرات در سراسر کشور ثابت کرد که در کشور دولت و مجلس وجود ندارد. شرم آور و تاسف بار است که مسئولان و نمایندگان مجلس از دی ماه سال 1400 تاکنون در مورد مشکلات بازنشسته های شرکت مخابرات در سراسر کشور هیچ کاری، اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • اعتراض IR ۱۷:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    13 0
    امروز يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۴ هست که متأسفانه از بن خوار بار بازنشستگان مخابرات از تیر الی آذر ماه تاکنون خبری نیست چرا؟ ومتاسفانه هیچ کسی هم پاسخگو و جوابگو نیست و تاکنون هم نبوده است چرا؟ و دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هم تاکنون هیچ کاری و هیچ اقدامی و اعتراضی نمی کنند و سکوت اختیار کرده اند چرا؟
  • IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    13 1
    پس از 23 ماه هنوز سایر رفاهیات بازنشستگان مخابرات واریز نشده است. از مسئولان محترم عاجزانه تقاضای پاسخ و پی گیری لازم داریم.
  • اعتراض IR ۱۷:۳۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    11 2
    به هیچ بازنشستگان تامین اجتماعی وام مبلغ 50 الی 100 میلیون تومان بدون ضامن پرداخت نمی کنند و فقط سنگ‌اندازی می کنند.
    • IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
      3 1
      وام مخصوص رئیس بانک کارمندان بانک و فامیل هاشونه به ما و شما نمیرسه ما هم رفتیم بگیریم رئیسه گفت شامل شما نمیشه
  • مسعود IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۳
    15 1
    من از ی شهر کوچیکم،خداوکیلی تاحالا موفق نشدم بافرماندارشهرم حرف بزنم چند بارم تلاش کردم ولی نشد،بابخشدارم همینطور
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    از بالا بهش زنگ زدن گفتن اینا چیه گفتی!
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۴
    2 0
    ببینید هنوز افرادی هستن که موقعیت پستی خود را نمیدانند والکی خوش حرفی را رها میکنند ای کاش یک ضمن خدمت کوتاه داخلی میگذاشتند فرهنگ حرکت یک نماینده واقعی را تدریس میکردند تا فکر نکنند حالا که نماینده قشری از مردم شده میتوانند سو استفاده کنند وحرفی را همینطوری بزنند