سه‌شنبه ۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
۳ نفر

در شرایطی که حمایت شرکت آمریکایی استارباکس از اسرائیل همچنان خبرساز است، فنجان تولیدی این شرکت روز دوشنبه (دیروز) باعث اخراج شدن مجری یک شبکه تلویزیونی ترکیه شد.

مجری ترکیه ای

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال حضور مجری شبکه تی‌جی‌آرتی ترکیه‌ با فنجان شرکت «استارباکس» در برنامه زنده، مدیران شبکه به دلیل حمایت این شرکت آمریکایی از اسرائیل مجری خود را اخراج کردند.

فنجان اسرائیلی کار دست مجری زن ترکیه‌ای داد | عکس
ملتم گونای مجری شبکه تی‌جی‌آرتی

خانم «ملتم گونای» مجری شبکه تی‌جی‌آرتی ترکیه‌ در یک برنامه زنده تلویزیونی با خودش فنجان شرکت استارباکس را آورده بود. به دنبال انتشار تصاویر او، اعتراضات زیادی در شبکه‌های مجازی ترکیه‌ ایجاد شد. چندی قبل، یکی از حامیان فلسطین به کافی شاپ‌ استارباکس در منطقه «چوکوروا» در آدانای ترکیه حمله کرده بود.

استارباکس که یک شرکت کافی‌شاپ زنجیره‌ای در آمریکا است و شعبه‌های زیادی در کشورهای مختلف دارد، طی ماه‌های اخیر به دلیل حمایت از اسرائیل و مخالفت با فلسطینیان خبرساز شده است.

مدیران استارباکس در ماه اکتبر و به دنبال عملیات طوفان الاقصی، علیه اتحادیه کارگران شرکت به دلیل انتشار یک توئیت حمایتی از فلسطینیان به دادگاه شکایت کردند و مدعی شدند که این توئیت باعث به خطر انداختن منافع شرکت و مشتریان وفادار آن شده است.

کد خبر 818996

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 4
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    7 1
    . گول اردوغان رو هم نخورید .این اداها به علت اینه که زمانی عثمانی ها بر فلسطین مسلط بودن و چه جنایت ها و برده داریها که راه ننداختن!!!!!!!!! زنان فلسطینی کنیز عثمانی های طمع کار بودن. حالا دارن سفید شویی می کنن. فقط ابلهان باور کنند.