این اقدام سبعانه رژیم‌صهیونیستی در شرایطی انجام شده که تل‌آویو و حامیان غربی‌اش در عرصه میدانی با بحران‌های پیچیده‌ای مواجه شده‌اند و با انجام چنین جنایت‌هایی، می‌کوشند از خفت شکست فرار کنند.

محمد اسماعیل کوثری

همشهری‌آنلاین – گروه سیاسی: یک نماینده تهران در مجلس با اشاره به اقدام تروریستی رژیم‌صهیونیستی در به‌ شهادت رساندن سید رضی موسوی، مستشار نظامی ایران در سوریه، به همشهری‌آنلاین گفت: این اقدام سبعانه رژیم‌صهیونیستی در شرایطی انجام شده که تل‌آویو و حامیان غربی‌اش در عرصه میدانی با بحران‌های پیچیده‌ای مواجه شده‌اند و با انجام چنین جنایت‌هایی، می‌کوشند از خفت شکست فرار کنند.

اسماعیل کوثری افزود: شکست محور غربی – صهیونیستی در عرصه میدانی در غزه از یک‌سو سبب شده آنان دست به کشتار گسترده غیرنظامیان، از جمله زنان و کودکان بزنند و ازسوی دیگر انجام چنین ترورهایی را طراحی کنند که البته حرکت‌های کوری به‌حساب می‌آید که سودی برای آنان نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه شهید سید رضی موسوی سال‌ها در حوزه محورمقاومت برای نبرد با تروریست‌ها خدمت کرده بود و کارنامه‌ای درخشان و پربار دراین زمینه داشت، ادامه‌داد: به شهادت رساندن این شهید والامقام ازسوی تل‌آویو، نمود دیگری از خوی تروریستی مقام‌های این رژیم را به نمایش گذاشت.

جنایتکاران را رها نخواهیم کرد

این نماینده تهران در مجلس خطاب به مقام‌های جنایتکار رژیم‌صهیونیستی گفت: آنها قطع‌ به‌یقین بدانند که رهایشان نخواهیم کرد و زمانی که وقت آن فرا برسد، ضربه‌ای به مراتب سنگین‌تر از آنچه فکرش را می‌کنند، به آنها وارد خواهیم کرد.

کوثری افزود: صهیونیست‌ها مطمئن باشند آنچنان بلایی بر سرشان نازل خواهد شد که آنان را از کرده‌شان پشیمان خواهد کرد. مقام‌های رژیم‌صهیونیستی نباید گمان کنند پس‌از انجام چنین اقدام‌های جنایت‌آمیزی، می‌توانند از بار مسئولیت آن فرار کنند؛ جنایت آنان هرگز بدون کیفر مناسب نخواهد ماند.

وی با تاکید بر اینکه به‌موقع سنگین‌ترین ضربات را بر پیکر آنان وارد خواهیم کرد، ادامه‌داد: مقام‌های صهیونیست باید به این نکته واقف باشند که با انجام این‌گونه اقدام‌های جنون‌آمیز، صرفا زیرپای خود را خالی می‌کنند.

محاسبه شده پاسخ می‌دهیم

کوثری با اشاره به چگونگی پاسخ ایران به جنایت‌های تروریستی اخیر رژیم‌صهیونیستی عنوان کرد: معتقدم جمهوری‌اسلامی واکنش عجولانه‌ای به این اقدام نخواهد داشت. نکته اینجاست که برای انجام واکنشی مناسب به جنایت‌های رژیم‌صهیونیستی، محاسبه شده عمل خواهیم کرد، چراکه معتقدم باید ضربه‌ای بر پیکره رژیم‌صهیونیستی وارد شود که کارایی لازم را داشته باشد.

وی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر طرح‌ریزی‌های رژیم صهیونیستی برای کشاندن پای ایران به معادلات میدانی جنگ در سرزمین‌های اشغالی تصریح کرد: اگرچه ممکن است صهیونیست‌ها چنین افکاری را در ذهن‌شان بپرورانند، اما واقعیت‌های میدانی نشان می‌دهد این موضوع چندان محلی از اعراب ندارد.

نماینده تهران در مجلس اضافه‌کرد: صهیونیست‌ها با وجود گذشت بیش‌از ۸۰ روز از جنگ در غزه و با وجود برخورداری از انواع حمایت‌های سیاسی، مالی و نظامی ازسوی آمریکا و برخی دولت‌های غربی، نتوانسته‌اند بر حماس و جهاد اسلامی غلبه کنند، آن‌هم در غزه با مساحتی در حدود ۳۶۰ کیلومترمربع، آن‌وقت چگونه می‌توانند تبعات ورود ایران به عرصه تحولات میدانی را تحمل کنند.

کد خبر 819198

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    2 0
    توکل بر خدا از شر شیطان رانده شده متقلب عوامفریب
  • علی IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 1
    موضوع سید رضی با سردار سلیمانی بسیار فرق دارد..از نظر زمان و مکان و خیلی از مسایل..چرا که اگر جواب ترور سلیمانی را سریع نمیدادیم مایه ننگ میشد..اما موضوع سید..اسراییل در طول جنگ غزه خیلی سعی کرد پای ایران را در جنگ بکشاند تا بلکه کار به رسوایی نکشد در حال حاضر شکست را مقاومت به اسراییل تحمیل کرده وباورود ایران به جنگ ودخالت غرب وامریکا به زیان مقاومت است
    • من IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      0 0
      الان جواب سردار سلیمانی رو دادید ؟ ما رو بگو هنو منتظر انتقام سختیم