مدیرعامل پرسپولیس گفت: سؤال من این است مسئولین و ریاست فدراسیون فوتبال که جسارت اجرای قانون را نداشتند چرا این نمایش را اجرا کردند.

درویش

به گزارش همشهری آنلاین رضا درویش پس از اعلام رأی کمیته استیناف و بازگشت امتیاز پرسپولیس و سپاهان اظهار داشت: سرانجام پس از مدت‌ها حکم فرمایشی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال صادر شد و یکبار دیگر مشخص شد کسانیکه پایبند به قانون هستند دچار ضرر و خسران بسیاری می‌شوند. بیشترین ضرر را در بین تیم‌ها همه اذعان دارند که پرسپولیس متحمل شده است چون پرسپولیس خودش را پایبند به قانون وضع شده می‌دانست اما متوجه شدیم این شعاری بیش نیست.

وی افزود: سؤال این است مسئولین و ریاست فدراسیون فوتبال شما که جسارت اجرای قانون را ندارید چه نمایشی به پا کردید که گفتید قانون گذاشته‌ایم، سقف بودجه گذاشته‌ایم و آن نمایش را اجرا کردید برای اینکه بگویید ما هم می‌توانیم قانون بگذاریم اما جسارت اجرای قانون را داشتید یا نه؟

درویش تأکید کرد: اگر مشکل‌تان کم‌پولی یا بودجه فدراسیون بود راه‌های دیگری را انتخاب می‌کردید. شاید این بهترین مسیر بود سهل و آسان و دیگران هم گوش به فرمان شما هستند. ۴۰-۵۰ یا ۶۰ میلیارد تومان تأمین هزینه‌های فدراسیون را بکنند. فدراسیونی که مدت‌ها است شعار می‌دهد از بی‌پولی رنج می‌برد و تأمین هزینه کند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به رئیس فدراسیون فوتبال گفت: شخص آقای تاج باید پاسخگو باشد البته آنها خودشان را پاسخگو نمی‌دانند و احتمالاً برای سمیناری، کنگره‌ای یا چیزی به خارج از کشور می‌رود تا آب‌ها از آسیاب بیفتد ولی رقبای ما بازیکنان‌شان را جذب کردند، تهاتر کردند، کم و زیاد کردن، سال آینده‌شان را دو برابر کردند؛ هر کاری دل‌شان خواست کردند. فقط این پرسپولیس بود که ضرر اصلی را متحمل شد. البته اینها از پیش برنامه‌ریزی شده بود. چرا زمانی که من گفتم ای کاش قهرمان نمی‌شدیم فکر این روزها را می‌کردم. چون خیلی‌ها قهرمانی را به پرسپولیس برنمی‌تابند و در حیله بسیار هستند که چگونه ممانعت کنند از قهرمانی پرسپولیس؛ چون ما با همت خودمان، دعای مردم و محبت حضرت حق به این مهم نائل شدیم.

وی با اشاره به صحبت‌های فصل گذشته خود گفت: پارسال هم در چند مصاحبه‌ام گفتم که چقدر به ما اجحاف شد هشت داوری را در تلویزیون آوردند و نشان دادند که چه اتفاقی افتاد ولی غافل از اینکه یدالله فوق‌ایدیهم دست خدا همیشه بالای دست‌ها است. در حکم کمیته استیناف با وقاحت آمده نتیجه بازی در زمین مسابقه رقم می‌خورد و نمی‌توانیم امتیازی را از نتیجه بازی سلب کنیم. وقاحت هم حدی دارد. اینکه به ذهن افکار عمومی توهین کنید خیلی قبیح و بد است. شمس‌آذر را ابتدا منفی ۶ امتیاز کردید و بعد منفی ۳ امتیاز شد آیا این در زمین مسابقه رقم خورده بود؟ آخر برای چه؟ احکامی را صادر می‌کنید که فکر می‌کنند مردم متوجه نیستند آیا گذشته شما را فراموش می‌کنند؟

درویش گفت: وظیفه دست‌اندرکاران پرسپولیس این است که از مجاری قانونی و سازمان‌های نظارتی حتماً مسئله را پیگیری کنند. حتی اگر به جایی بینجامد بتوانیم از سازمان‌های بین‌المللی از جمله AFCو CAS شکایت کنیم برای احقاق حقوق این هواداران متعصب و خونگرم و علاقه‌مند به پرسپولیس هر کاری بنا باشد انجام می‌دهیم که حق‌شان ضایع نشود.هواداران اهالی فوتبال می‌توانند قضاوت کنند چگونه ممکن است پرونده ما و تیم دیگر هم مرحله انضباطی‌اش گذشته و هم بعد از یکی دو ماه استیناف هم رأی آن را داده است. ولی رقیب ما بیشتر از ۸۰ روز است هنوز حکم انضباطی‌اش نیامده البته که قابل تأمل است. یقیناً مسئولین کمیته انضباطی تلویحاً می‌گفتند احتمالاً رأی بنا است در کمیته استیناف طور دیگری رقم بخورد.

وی افزود: پیش خودشان گفتند چرا خودشان را سبک کنند رأی بدهند که در استیناف آن رأی رد شود. منتظر نشستند کمیته استیناف چه رأی می‌دهد یقیناً کمیته انضباطی دیگر رأی نمی‌دهد چون حالا که بنا است رأی ما در استیناف باطل شود شأن و منزلت اعضای کمیته انضباطی شکسته می شود. از این جهت آنها هم تا حالا نشسته‌اند و صبر کرده‌اند بعداً هم رأی احتمالاً نمی‌دهند.

کد خبر 819232

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 21
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 13
  • IR ۲۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    29 20
    خوبه شما هم ماموریتتون در این قضیه انجام دادید ،قانون با هماهنگی شما وضع شد ،استقلال مجبور به رعایت شد و علاوه براینکه نتونست بازیکنان کلیدی خودش حفظ کنه بازیکن جدیدی هم نتونست بگیره و بازیکنانی هم که ماندند مجبور به تقلیل دستمزد شدند ،اما شما که انتها را میدانستید همه جوره دور زدید وتقویت کردید و حالا هم معترض باشید وبه فیفا هم شکایت کنید تا سرو صداها بخوابه بعد بعد به ریش فوتبال وورزش کشور بخندید.
    • IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
      22 16
      یعنی شما واقعا خوابی! بازیکنای استقلال از جای دیگه شارژ شدن که موندن! تقلیل رو کاغذه فقط و از طرف دیگه پرسپولیس که بیشتر مهره از دست داده! سپاهان بیشترین سود رو برده! کلا فوتبال تو ایران مسخره بازیه! تنها بدون سرخ و آبی و زرد و هر رنگ دیگه نگاه کنین! کلا حرفه ای نیست فوتبال وگرنه اگه قراره سقف قراردادی باشه باید از همون اول توسط فدراسیون بررسی بشه نه اینکه استقلال و پرسپولیس و سپاهان و ... از هم شکایت کنن این مسخره بازیه! وقتی مصاحبه ها رو نگاه کنی بازیکن و مربی درباره همه چی حرف می زنن غیر بازی! این حرفه ای نیست! فوتبال ایران پیشرفت نمی کنه چون نه بازیکنش حرفه ایه نه مربیش نه فدراسیونش نه باشگاش! تنها راه حرفه ای شدن اینه هر کی وارد مسائل مربوط به خودش بشه تو ایران متاسفانه تو زمین همه کار می کنن فقط فوتبال بازی نمی کنن!
  • احمد IR ۲۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    13 20
    عجب بابا عجب. خوب آدم کارکشته؛!؟ استقلال اگه میخواست سقف و رد کنه که شما دم بدم هرکی رو دوست داشتین با مبلغ بیشتر جذب نمیکردین.
  • مسعود US ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    17 20
    شک نکن گند شما بزرگتر اینا هستش نمی تونن گند پرسپولیس استقلال جمع کنن.اگه یه بازرس خوب بیاد خیلی گند دارید اگه راست می گه برو شکایت کن تا بقیه گنداتون دربیاد
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۵
    23 22
    آقای درویش باید مثل استقلال باند بازی کنید که بتوانيد حق پرسپولیس بگيريد
  • ر.ک IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    17 13
    انصافاً همه مردم شاهد بودند که توی چند سال گذشته چقدر از طریق ناداوری امتیاز واستون دادند
  • عشق فقط استقلال IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    26 10
    حرف حق زده فقط در مورد قهرمانی یاری حقو گفته کمک فدراسیونو یادش رفته روباه باید بیاد پیش شما شاگردی کنه
  • حمید CZ ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    29 14
    اکثر سال ها به لطف و کمک داوران از ترس فحش خوردن از جمعیت قهرمان شده اید
  • IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    7 15
    پرسپولیس واستقلا فرار رو به جلو بسه حالا که فهمیدید زورتون به سپاهان نمیرسه امتیازا خو شونو پس دادن که بیشتر از این ابروی این دوتا تیم ... نره حالا هی بشینید ... بزنید
  • محمد نجار درونکلایی IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    3 7
    ماشاالله رو که نیست...واقعا این دو تا باشگاه سوگولی تو پرویی یک هستن
  • محمد IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    15 11
    بیشترین تخلف پرسپولیس و سپاهان انجام دادن و فقط استقلال سقف رعایت کرد که به ضررش شد همه این برنامه ها از قبل پیچیده بودن برای کمک به پرسپولیس و سپاهان
  • IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 23
    فدراسیون استقلالی تاج مایه ننگ مملکت است
    • اچنا CH ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      8 6
      ببند بابا
    • مهدی IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      واقعا عجیب خودتون رو به خواب زدید.پرسپولیس یه مهاجم خوب نتونست بگیره فقط بخاطر این سقف بودجه لعنتی.سپاهان که دقیقا شده شعبه ۲ پرسپولیس.با بریزو بپاش هرکی رو خواست جذب کرد.استقلال هم مثل همیشه هوچی گری و شامورتی بازی.اخه شما استقلالیها کیو دیگه میخواستید جذب کنید که نکردید.قراردادهاتون هم عوض کنید دوباره.
  • IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    7 8
    احسنت و واقعا حرف دقیق و منطقی همینه والسلام
  • IR ۰۸:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    9 13
    الان که دیدن با اجرای این قانون باید استقلال را هم جریمه کنند منصرف شدن و تصمیم‌شان را برگرداند
  • چراغی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    20 5
    آقای درویش در اینکه این رفتار فدارسیون عین بی قانونی بوده شکی نیست اما جنابعالی از آب گل آلود یه نهنگ نگیر برادر .شما که تمام ملی پوشان و ستاره ها را جمع کردی که مثلا برای قهرمانی آسیا تیم بسته شود حالا با نتایج ضعیف بعداز سپاهان و حتی تیم مظلوم استقلال قرار گرفتی باز شروع شد که نمیزارن قهرمان شویم . تیمی که در 7 سال گذشته 6 قهرمانی لیگ برتر و حذفی و اسنپی بهتون هدیه شد. تمام ارکان وزارت و فدراسیون و داروها در خدمتتان هستند چند تک گل آفساید و خطا زدین و امتیاز گرفتی امسال؟
  • حمید IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    8 6
    هوادارای ابی و قرمزووو به جون هم میندازن تا سپاهانشون راحت قهرمان شه ساده نباشین
  • احمدرضا IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    6 9
    لعنت به این قانون سقف قرارداد و شخصی که قانون سقف قرارداد ایجاد کرد ولی مشخص شد این قانون توطئه ای بیش. نبود تا پرسپولیس در جذب بازیکن ضعیف عمل کنه ولی رقبا ظاهرا از قبل خبر داشتند که این قانونی پوشالیه. با این قانون باعث شدن پرسپولیس نتونه تیم خوبی ببنده و باعث حذف از آسیا شد. ولی خدا جای حق نشسته و امسال هم پرسپولیس قهرمان ایران میشه تا همه ی اونای که خواستن ناجوانمردانه جلوی قهرمانی سرورشون رو بگیرند روسیاه شوند.
    • ایران IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
      8 3
      دقیقا حرفتون درسته
  • عدالت خواه IR ۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۶
    0 0
    بنظرتون اول درویش بوده یا سنگ پای قزوین ؟