ملیکا محمدی ستاره فوتبال زنان ایران در میان حزن و اندوه جامعه ورزش و جوانان فارس در مستطیل سبز ورزشگاه حافظیه در زادگاهش شیراز با همبازیانش وداع کرد.

ملیکا محمدی

به گزارش همشهری آنلاین روز پنجشنبه هفتم دیماه در ورزشگاه حافظیه شیراز ورزشکاران، پیشکسوتان فوتبال، همبازیان و علاقه مندان به ورزش آمده بودند تا با این فوتبالیست ملی پوش و با اخلا ق خدا حافظی کنند.

پیکر این بازیکن شیرازی پس از مراسم نماز بر روی دوش مردم در ورزشگاهی که سالها در آن بازی کرده بود گردانده شد تا برای همیشه با مستطیل سبز وداعی تلخ داشته باشد.

در این مراسم باشکوه شرکت کنندگان با مداحی غلامحسین پیروانی پیشکسوت فوتبال به سینه زنی پرداختند و سپس مادر ملیکا محمدی طی سخنانی از خصوصیات اخلاقی و کارنامه ورزشی اش سخنانی ایراد کرد و از همه مردم ایران که در مراسم های مختلف برای دخترش سنگ تمام گذاشته بودند قدردانی کرد. ملیکا محمدی با اینکه اقامت کشور آمریکا را داشت اما با عشق به وطنش، ایران را ترجیح داد تا برای کشورش افتخار کسب کند هر چند او دیگر در بین همبازیانش نیست تا برای آنها فرصت گلزنی ایجاد کند.

ملیکا محمدی با اینکه اقامت کشور آمریکا را داشت اما با عشق به وطنش، ایران را ترجیح داد تا برای کشورش افتخار کسب کند هر چند او دیگر در بین همبازیانش نیست تا برای آنها فرصت گلزنی ایجاد کند.

کد خبر 819683

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha