حمید هیدارن: دبیر فدراسیون ورزشی روستایی و عشایری از رشد چشمگیر بودجه سال جاری فدراسیون در مقایسه با بودجه سال قبل خبر داد.

محمدرسول کلهر در این زمینه اظهار داشت: بودجه اجرایی این فدراسیون برای سال 1388 بین 4 تا 5 میلیارد ریال تصویب شده که نسبت به سال پیش رشد خوبی داشته است. البته این بودجه هم جوابگوی هزینه‌های فدراسیون نیست و به همین خاطر درصدد جذب سرمایه‌های بخش خصوصی هستیم.

وی با اشاره به برنامه‌های فدراسیون برای رشد و پیشرفت ورزش روستایی و عشایری گفت: هر ماه به‌منظور بررسی و نتیجه‌گیری کلی عملکرد، جلسه‌ای با حضور اعضای فدراسیون تشکیل و تصمیمات اتخاذ شده در این نشست با دریافت نظرات آنان به تمامی هیات‌های تابع ارسال می‌شود.

دبیر فدراسیون ورزش روستایی و عشایی از برگزاری سومین دوره مسابقات دوی جوانان و اولین دوره رقابت‌های دوی نوجوانان روستایی و عشایری سراسر کشور در نهاوند خبر داد و افزود: در این رقابت‌های قهرمانان ملی به‌ هیچ وجه حضور نداشته و تنها ورزشکاران روستایی که در حوزه ورزش این قبیل مناطق فعال هستند، حق شرکت دارند.

کلهر برگزاری جشنواره‌های مختلف ورزشی در استان‌های کشور به منظور کشف نخبه‌های ورزشی روستاها را از اهم برنامه‌های سال جاری فدراسیون برشمرد و گفت: جشنواره ورزش‌های بومی و محلی اصفهان، اردبیل، منطقه مرکزی کشور، کورس، بهاره لرستان، تیراندازی روی اسب، مسابقات دال پلان (نشانه‌زنی با سنگ)، کشتی‌های سنتی، آمادگی جسمانی و طناب‌کشی از جمله برنامه‌های فدراسیون برای رشد و شکوفایی ورزش عشایر و روستائیان سراسر کشور در سال جاری است.

همشهری استانها

کد خبر 82071

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز