مدیر اداره امور بانوان و خانواده شهرداری تهران از برنامه ها و هدایای ویژه شهرداری تهران به مناسبت تولد حضرت فاطمه(س) و هفته گرامی داشت مقام زن و مادر خبر داد.

روز زن

به گزارش همشهری، شهرداری تهران و اداره کل امور زنان و خانواده به مناسبت تولد حضرت فاطمه(س) که هفته بزرگداشت مقام زن و مادر نامگذاری شده است، برنامه های ویژه ای را برای استفاده بانوان تهرانی درنظر گرفته است. این برنامه‌ها استفاده رایگان از پردیس های سینمایی و مترو و بی آرتی تا ارائه تخفیف های تا ۵۰ درصد برای استفاده از مجموعه های ورزشی و تفریحی را شامل می شود.

بر همین اساس از روز سه شنبه ۱۲ دی ماه تا جمعه ۱۵ دی ماه بازدید بانوان از تالارهای هفتگانه و پاناروما موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس رایگان است.

در هفته زن از ۱۳ تا ۱۹ دی ماه برای استفاده از مجموعه ها و امکانات اراضی عباس آباد تخفیف های ویژه ای برای بانوان در نظر گرفته شده است. ۴۰ درصد تخفیف بازدید از گنبد مینا، ۵۰ درصد تخفیف شهربازی، تخفیف ۳۵ درصد استخر ۴ فصل بوستان بهشت مادران، تخفیف ۱۵ درصدی مجموعه باغ غذا( در روزهای ۱۳ و ۱۴ دی ماه). همچنین در هفته بزرگداشت مقام زن و مادر بازدید از کتابخانه نادر ابراهیمی رایگان است.

در روز ۱۳ دی ماه استفاده از مجموعه های آبی (سانس تفریحی) رایگان است.

در روزهای ۱۲ و ۱۴ دی ماه تخفیف ۵۰ درصدی برای استفاده از مراکز ورزشی وابسته به شهرداری برای بانوان در نظر گرفته شده است.

از طریق رزو اینترنتی از ۱۶ تا ۱۹ دی ماه بازدید از برج میلاد برای بانوان رایگان است.

در هفته زن( از ۱۳ تا ۱۹ دی ماه) بازدید بانوان به همراه خانواده از خانه موزه سیمین و جلال و همچنین موزه اخوان ثالث رایگان است.

در روز میلاد حضرت فاطمه(س) استفاده بانوان از مترو و اتوبوس های تند رو (بی آر تی) رایگان شد. همچنین در این روز(۱۳ دی ماه) استفاده بانوان از پردیس های سینمایی ملت، راگا و تماشا رایگان شد.

کد خبر 820792
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha