مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۸
۰ نفر

ماگ چیست و چه کاربردی دارد؟ چگونه ماگ تبلیغاتی سفارش دهیم؟ این سوال پرسیده شده بسیاری از مخاطب ها است. در این محتوا توضیح می دهیم که چگونه بهترین ماگ‌های تبلیغاتی را از سایت برین گیفت سفارش دهید.

image-20240110125950-1.jpeg

امروزه بیشترین استفاده از ماگ های تبلیغاتی برای برندسازی است و راحت ترین نوع تبلیغات هم به شمار می آید. در این مقاله با نحوه سفارش ماگ تبلیغاتی آشنا می شوید.

سفارش ماگ تبلیغاتی برای کافه و رستوران

حتما می پرسید چگونه می توانید نظر مخاطبان را نسبت به کافی شاپ یا رستوران خود جلب کنید؟ پیشنهاد جذاب و به صرفه ای که ما می توانیم به شما بدهیم، سفارش ماگ تبلیغاتی است. بسیاری از کافی شاپ ها و رستوران ها به دلیل بودجه تبلیغاتی کم، هیچ هزینه ی خاصی برای تبلیغات خود نمی کنند، اما با روشی که گفته شد می توانند برندسازی عالی‌ای داشته باشند و تبلیغات کافه یا رستوران خود را بالا ببرند. برای این تبلیغ باید لوگو رستوران یا کافی شاپ خود را بر روی ماگ های تبلیغاتی چاپ کنید و به مشتریان خود ارائه دهید. آنان نیز بعد از لذت بردن از نوشیدنی، با معرفی شما به دوستانتان، تبلیغات شما را گسترده می کنند.

سفارش ماگ تبلیغاتی برای هتل

هتل های مختلف برای شناخته شدن در کشور ها و شهرهای مختلف، از تبلیغات متفاوتی استفاده می کنند. میتوان به قطعیت گفت که تبلیغات با ماگ تبلیغاتی میتواند به شناخته شدن بیشتر هتل کمک بسیار زیادی بکند. اگر لوگوی هتل و برند خود را بر روی ماگ های تبلیغاتی چاپ کرده و در سلف ها یا اتاق های هتل استفاده کنید یاحتی به صورت هدیه به میهمانان هتل ارائه بدهید، میتوانید تبلیغات گسترده ای برای کسب و کار خود انجام دهید.

انواع ماگ تبلیغاتی برای سفارش

ماگ ها از جنس و شکل های متفاوتی هستند که برای سفارش باید در اولین قدم با آنها آشنا باشید:

ماگ سرامیکی: چینی ها موادی را تولید کردند که در ساخت ظروف چینی از آن استفاده می کنند. این ماده نامش پرسلن است که سر آغاز ساخته شدن ظروف سرامیکی است. یکی از این ظروف سرامیکی، ماگ است که امروزه بسیار پر کاربرد است. ماگ های سرامیکی در نگه داشتن مواد داخل ماگ، بهترین عملکرد را دارند؛ مقاومت بالایی دارند، امکان انواع چاپ ها را دارد، مانند ماگ های پلاستیکی نشکن هستند و در چاپ از کیفیت و شفافیت بالایی برخوردار هستند.

ماگ چوبی: ماگ های چوبی در اروپا بسیار رایج هستند و تقریبا مورد استفاده تمام مردم اروپا است. این نوع ماگ امروزه با شرایط و تکنولوژی کاملا متفاوت تولید می شود، جنس این نوع ماگ از چوب درختان است و در مقابل آتش مقاومتی ندارد.

ماگ فلزی: این مدل ماگ که ساخته دست آهنگران است. از ظرافت زیادی برخوردار نیست و برای همین محبوبیت چندانی ندارد. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی توانسته اند این ماگ ها را با شکل و شمایل دیگری تولید کنند و ایراد هایی که داشته است را برطرف کنند. با روی کار آمدن ماگ های سرامیکی و شیشه ای این مدل ماگ چندان محبوب نیست.

ماگ پلاستیکی: ماگ های پلاستیکی یکی از ابزار های تبلیغاتی پر کاربرد هستند و به خاطر سبکی و امکان چاپ بر روی بدنه آن از محبوبت زیادی برخوردار است و به دلیل استفاده از پلاستیک قیمت بسیار مناسبی نسبت به بقیه ماگ ها دارد.

ماگ شیشه ای یا کریستالی: ماگ های کریستالی محبوبیت کم تری نسبت به ماگ های سرامیکی دارند. به خاطر ظرافتی که این ماگ دارد، عده ای ترجیح می دهند نوشیدنی خود را در این ماگ سرو کنند. این ماگ در برابر تغییر دما مقاومت زیادی ندارد و شکنندگی آن ها بسیار زیاد است.

سفارش ماگ تبلیغاتی

کاربرد ماگ تبلیغاتی

از ماگ تبلیغاتی برای برند سازی و تبلیغات استفاده می کنند که می توان با استفاده از آن برندسازی کرده و کسب و کار خوبی را راه اندازی و به مخاطب ها معرفی کنیم و حتی بازدید بسیار بالایی نسبت به بیشتر کسب و کار ها داشته باشیم. از ماگ تبلیغاتی برای نوشیدن قهوه و چای خود استفاده می کنند و هم‌زمان تبلیغات شما هم در دستان افراد دیده می شود و مخاطب های زیادی را جذب می کند. همچنین بهترین قابلیتی که دارد، جابه جا کردن آسان ماگ ها است که میتوان در محل کار، سفر، خانه، مدرسه و... از آن استفاده کرد.

چاپ بر روی ماگ تبلیغاتی

چاپ بر روی ماگ های تبلیغاتی به چند صورت انجام می شود که این روش های چاپی، با توجه به جنس و نوع طراحی و تعداد رنگ های چاپی به کار رفته در طرح مورد نظر، مورد استفاده قرار می گیرند. تبلیغات مورد نظر خود را به متخصصان در این زمینه بسپارید، تا از کیفیت آن لذت ببرید. در ادامه به معرفی انواع چاپ ها می پردازیم.

چاپ دیجیتال: در این چاپ پرینتر مستقیم طرح را روی ماگ چاپ می کند. این روش مناسب چاپ طرح و عکس دلخواه شما است که با جزئیات زیاد چاپ می شود.

چاپ لیتو: یکی از روش های قدیمی چاپ است که برای چاپ طرح روی سرامیک یا لیوان های چینی استفاده می شود. پرینتر طرح را بر روی یک کاغذ مخصوص چاپ می کند، آن را روی ماگ گذاشته و ماگ را داخل دستگاه هیدروگرافیک قرار می دهند سپس طرح به صورت خودکار بر روی ماگ چاپ می شود.

چاپ سابلیمیشن: این چاپ بهترین روش چاپ روی لیوان است. این چاپ طرح ها را با رنگ های عالی و کوچکترین جزئیات چاپ می کند. در این چاپ از پرس حراتی استفاده می شود.

سفارش ماگ تبلیغاتی

چاپ کوره ای: از این چاپ بر روی سطح های سرامیکی استفاده می شود و مقاومت بالایی نیز دارد. در این چاپ محدودیت رنگی وجود دارد، اما رنگ هایی هم که موجود است، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و بیشتر برای چاپ لوگو، مورد استفاده قرار می گیرد.

چاپ اسکرین: در این روش، دستگاه چاپ مخصوص بر روی تور های مخصوص استینسیل زده و جوهر از سوراخ های آن عبور می کند و طرح نهایی چاپ می شود. این روش ارزان قیمت، برای طرح هایی با تنوع رنگ پایین و ساده مناسب است.

نحوه سفارش ماگ تبلیغاتی از برین گیفت

سفارش ماگ تبلیغاتی به همراه چاپ برروی آن با استفاده از سایت برین گیفت بسیار سریع و به صرفه است. در برین گیفت، ماگ ها و تصاویر یا لوگوهایی با طرح دلخواه شما را متناسب با آن چه که می خواهید، به شما ارائه می دهیم. همچنین این امکان را برای شما فراهم می کنیم که معرفی تبلیغات شما بسیار به صرفه ارزان و با بهترین ماگ های تبلیغاتی باشد. بهترین راه برای تبلیغات لوگو و برند شما، استفاده از ماگ های تبلیغاتی به عنوان هدیه است که باعث بالا بردن کسب و کار شما می شود.

کد خبر 823350

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha