در قسمت‌ جدید سریال گناه فرشته کاراکتری به نام محمود واعظ وجود دارد که شباهت بسیاری به کارگردان مطرح سینما و روزنامه نگار شناخته شده دارد.

گناه فرشته

به گزارش همشهری آنلاین سریال نمایش خانگی گناه فرشته از ابتدای پخش با حواشی ای درباره مشابهت های سیاسی همراه بوده و همین موضوع باعث جنجالی شدن آن شده است. مهدی احمدی بازیگر در قسمت چهارم سریال گناه فرشته نقش روزنامه‌نگاری اصلاح طلب را بازی کرده که به آخر خط رسیده است و ژست‌های عدالت‌طلبانه سال‌های قبلش برای پیگیری پرونده قتل‌های زنجیره‌ای، به مسیری برای معامله مالی تبدیل شده است.

سریال نمایش خانگی گناه فرشته از ابتدای پخش با حواشی درباره مشابهت‌های سیاسی همراه بوده و همین موضوع باعث جنجالی شدن آن شده است.

شباهت جالب بازیگر پیپ به دست سریال گناه فرشته به یک کارگردان جنجالی  | عکس

ظاهر مهدی احمدی در این قسمت از سریال، مشابه بهروز افخمی و نام کاراکترش واعظ است که ماشاء‌الله شمس الواعظین از روزنامه نگاران جنجالی اصلاح طلب را یادآوری می‌کند. به خصوص که مثل او در سریال پیپ هم می‌کشد.

روزنامه کیهان بعد از پخش قسمت اول «گناه فرشته» نوشته بود: شنیده‌ها حاکی از آن است که یکی از سریال‌های در حال انتشار شبکه نمایش خانگی برای دو تن از شخصیت‌های به قتل رسیده سریال، نام پروانه دختر داریوش را انتخاب کرده است. (پروانه نام همسر داریوش فروهر بوده است)

شاید این انتخاب عناوین سهوی به نظر برسد، اما در ادامه این سریال که قسمت‌های آتی آن در هفته‌های آینده منتشر می‌شود، دستیار یکی از شخصیت‌های اصلی وقتی با قتل‌ها و مفقودشدن سایر کاراکترهای فیلم مواجه می‌شود، به یکی دیگر از شخصیت‌های فیلم یادآوری می‌کند «مگر شما داستان اتوبوس ارمنستان، پوینده و مختاری را برای من تعریف نکردید؟»

کد خبر 823862
منبع: فارس

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha