یکشنبه ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۰
۰ نفر

دیدار تیم‌های فوتبال میلان - رم در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا شاید تماشایی باشد.

میلان - رم

به گزارش همشهری‌آنلاین، در سری‌آ یک مسابقه حساس برگزار می‌شود؛ ۲تیم شکست‌خورده مرحله یک‌چهارم نهایی جام ‌حذفی یعنی آث‌میلان و آاس‌رم به مصاف هم می‌روند. مورینیو در دربی رم برای دومین‌بار در این فصل و ششمین‌بار از زمان بازگشت به سری‌آ کارت قرمز گرفت. میلان هم به آتالانتا باخت و حذف شد.

رم از زمان پیروزی ۲ بر یک در اکتبر۲۰۱۹، در ۸بازی آخر خود در سری‌آ مقابل میلان بدون برد بوده است(۳تساوی و ۵شکست).

آث‌میلان در ۵بازی قبلی خانگی خود در سری‌آ مقابل رم شکست نخورده(۳برد و ۲‌تساوی)، ازجمله تساوی ۲-۲ فصل گذشته. آخرین برد جالوروسی در ورزشگاه سن‌سیرو مقابل روسونری میزبان به اول اکتبر۲۰۱۷ بازمی‌گردد.

در هر یک از ۷بازی آخر سری‌آ بین ۲تیم گل رد و بدل شده؛ در مجموع ۲۵گل و میانگین ۳.۶گل در هر بازی. آخرین کلین‌شیت توسط روسونری در بازی ۲ بر صفر در ۲۸ژوئن۲۰۲۰ ثبت شد.

میلان در سری‌آ در هفته‌های اخیر خوب نتیجه گرفته و از ۷بازی آخر ۱۶امتیاز (یک تساوی و یک باخت و ۵برد) به‌دست آورده است که در این مقطع فقط اینتر و یوونتوس با ۱۷امتیاز بهتر عمل کرده‌اند.

رم در ۲بازی آخر خارج از خانه خود در سری‌آ شکست خورده و گلی نزده. از سپتامبر تا اکتبر۲۰۲۱ آنها ۳باخت پشت‌هم داشتند و دیگر این رکورد منفی تکرار نشده است. آخرین‌باری که ۳شکست متوالی را بدون گلزنی در سری‌آ ثبت کردند، مارس۲۰۰۵ بود.

کد خبر 824163
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha