نشست خبری امیر قلعه‌نویی قبل از بازی با فلسطین با حاشیه جالبی درخصوص نقش دروازه‌بان‌ها همراه شد.

قلعه‌نویی

به گزارش همشهری‌آنلاین، یکی از حواشی نشست خبری امیر قلعه‌نویی پیش از بازی با فلسطین، جایی بود که سرمربی تیم ملی ایران با تأکید بر نقش حیاتی دروازه‌بان‌ها گفت: «به قول معروف گلر خوب از پدر و مادر خوب بهتر است.» خب البته این جمله ژورنالیستی اصلا تازه نیست و بارها در فوتبال ایران مطرح شده است.

شاید خیلی‌ها نخستین بار این تعبیر را از زبان عبدالله ویسی، سرمربی پیشین استقلال خوزستان شنیده باشند؛ در همان فصلی که او با درخشش دخسوس موفق شد قهرمانی لیگ پانزدهم را برای آبی‌ها به ارمغان بیاورد. خود قلعه‌نویی هم سابقه به زبان‌آوردن این جمله را دارد اما جالب‌ترین بخش ماجرا جایی بود که یکی از روزنامه‌های ورزشی ضمن چاپ این جمله، پرسید: «آیا منظور قلعه‌نویی بیرانوند است.» نه، سردار آزمون و مهدی طارمی را می‌گوید!

کد خبر 824474
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رامین US ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    3 3
    جلوی تیم های مث لبنان فلسطین اندونزی هنگ کنگ تایلند ویتنام چهار تا گل زدن بردن هنر نیس ..تا یک هشتم میان بالا بعدا کم ساک چمدون ش میبندن میرن تهران..چهار تا پاس درست نمیتونن بهم بدن جلوی ژاپن و کره چهار تا میخوریم .خط دفاعی خ ضعیف داریم بازیکنان خ سراسیمه عمل میکنن پشت محوطه جریمه حریف تمرکز لازم ندارن .آرامش در تیم حکم فرما نیس
  • IR ۰۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 7
    چندتا بازی از لیگ آسیا را دیدم.نه ورزشکار هستم و نه کارشناس فوتبال ولی انصافا همه تیم‌های حاضر از ایران بهتر و قشنگتر بازی می کنند.حتی تیم فلسطین که از ایران باخت هم با برنامه تر از ایران حاضر شده‌ بود.
  • Ad IR ۰۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
    2 5
    از یک مربی بی سواد بیشتر از اینا نباید انتظار داشت... وقتی تو یک تورنمنت مهم از ذخیره ها استفاده میکنه و باعث ضعیف شدن تیم ملی و در نهایت بدترین اتفاق که مصدوم شدن نفرات اصلی میشه... با نفرات ذخيره بردیم اما به قیمت از دست دادن نفرات اصلی و باختن در بازی‌های دیگر در اینده... شاید هم بهانه اش را از همین حالا جور کرد... آره نفرات اصلی مصدوم شدند این یعنی حماقت محض...