معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: قطعه اول آزادراه شهید شوشتری با قوت تمام درحال اجراست و تا یک ماه آینده بیش از ۶۰ درصد پیشرفت خواهد داشت.

حق بین

به گزارش خبرنگار همشهری آنلاین؛ هادی حق‌بین در آیین بهره‌برداری از پل مکانیزه B۹ در نودودومین پویش امیدوافتخار گفت: در حال حاضر در ۲۰ منطقه از ۲۲ منطقه فعالیت عمرانی فعال داریم، ۱۶ منطقه عملیات بزرگراهی و تقاطعی دارد و در تمام مناطق احداث ابنیه‌ها، مراکز فرهنگی، اجتماعی، پارکینگ‌های عمرانی و … در حال اجراست.

او با اشاره به طرح‌های بزرگراهی در تهران گفت: قطعه اول آزادراه شهید شوشتری با قوت تمام درحال اجراست و تا یک ماه آینده بیش از ۶۰ درصد پیشرفت خواهد داشت. امیدواریم مسیر برای قطعه دوم نیز هموارتر شود.

حق بین در ادامه گفت: در حال حاضر تقاطع هایی را در حال اجرا داریم و امیدواریم تا پایان سال ۱۸ تقاطع را افتتاح کنیم تا این لحظه این هشتمین تقاطع است و تا پایان سال ۱۰ تقاطع دیگر افتتاح می شود.

معاون شهردار تهران با اشاره به بحث مقاوم سازی و بهسازی پل‌ها، تصریح کرد: فعالیت‌هایی خوبی درحال اجراست، ۶ پروژه افتتاح و تکمیل شده و ۲ پروژه تا دوماه آینده تکمیل می شود و سایر پروژه ها نیز درحال انجام است که سال آینده تکمیل و افتتاح می شود.

او با بیان اینکه در رابطه با آسفالت اتفاق عجیبی افتاده است، افزود: رکورد سال های گذشته در یک سال ۸۴۵ هزار تن بوده اما امسال تا این لحظه یک میلیون و ۴۹۰ تن آسفالت پخش شده اکه رکورد خوبی است.

حق بین افزود: ۱۴۳ درصد رشد در متمم بودجه ۱۴۰۲ نسبت به بودجه ۱۴۰۲ داشتیم و برای سال آینده پیشنهاد ۳۰۰ درصد افزایش بودجه را داشتیم؛ پیش بینی می کنیم تا پایان سال ۷ هزار ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه در سامانه ثبت کنیم، تمام این فعالیت ها به واسطه یک همکاری خوب بین بخش های مختلف شهرداری است.

معاون شهردار تهران با اشاره به پل مکانیزه b۹، گفت: این پروژه برای اولین بار است که به سامانه مکانیزه نمک پاشی مجهز شده و دیگر نیاز به نمک پاشی به صورت دستی نیست، در پل B ۱۰ یک روش دیگری را برای برف زدایی استفاده خواهیم کرد، این پروژه ها با نگاه ایرانی انجام می شود.

او افزود: بیش از ۱۰۰ پروژه فعال در سطح شهر عملیاتی شده و تعدادی تا پایان سال در بخش های پل، بزرگراه، ابنیه و پارکینگ تکمیل می شود و برای سال آینده از همان ماه های ابتدایی سال افتتاح ها را خواهیم داشت.

کد خبر 825845
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha