شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی هم‌پیمان با جنبش حماس در غزه جزئیاتی از نحوه کشته شدن یکی دیگر از صهیونیست‌هایی که در غزه بودند، در حمله هوایی این رژیم را اعلام کرد.

جزئیات کشته شدت اسیر اسرائیلی

به گزارش همشهری‌آنلاین، تیپ الناصر صلاح‌الدین، شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی هم‌پیمان جنبش حماس در غزه روز جمعه با انتشار ویدیویی از یک اسیر صهیونیست به نام افسر اوهاد یعلونی و لحظات امدادرسانی به او، اعلام کرد که این نظامی صهیونیست در یکی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی کشته شد.

به گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این تیپ در بیانیه‌ای که همراه با این ویدیو منتشر کرد، اعلام کرد که «فرد بازداشت شده پیش از این نیز در حمله‌ای که به او و گروهی که همراهش به اسارت درآمدند، زخمی شده بود اما دشمن تصمیم گرفت چند روز قبل دوباره او را هدف قرار دهد و علی رغم تلاش‌های بی‌وقفه ما برای نجات جانش، او به قتل رسید».

چند روز قبل نیز گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدیویی سرنوشت سه تن از اسرای صهیونیست در غزه را افشا کرد.

در آن ویدیو، زنی که تنها نجات یافته این گروه سه نفره بود،‌ گفت که آنها هدف بمباران یک جنگنده اسرائیلی قرار گرفتند که در نتیجه آن دو تن از دوستانشان کشته شدند و تنها او نجات یافت.

مقاومت فلسطین بارها اطلاعات و تصاویری از اسرای صهیونیست را منتشر کرد که از کابینه‌شان می‌خواهند حملاتش علیه غزه را متوقف کرده و برای بازگرداندن آنها اقدام کند چراکه حملات مستمر آنها به نوار غزه و تلاش‌های ارتش رژیم صهیونیستی برای نفوذ به نوار غزه موجب کشته شدن تعدادی از اسرای صهیونیست در نوار غزه شد.

انتشار این تصاویر و ویدیوها موجب خشم خانواده‌های اسرای صهیونیست شده و آنها بارها تظاهرات اعتراض‌آمیزی را با شعار «اسرا را الآن بازگردانید» در «تل‌آویو» به راه انداخته و خواستار توقف جنگ و عقد قراردادی برای تبادل اسرا شده و از عملکرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیرشان در پرونده اسرا انتقاد کردند.

مقاومت فلسطین ضمن رد هرگونه توافق موقتی، تاکید کرد که هرگز تا قبل از توقف جنگ علیه غزه، درباره اسرای صهیونیست مذاکره نخواهد کرد.

همچنین مقاومت فلسطین تاکید کرد که این رژیم اشغالگر صهیونیستی است که مانع دستیابی به توافقی برای آتش‌بس و امضای توافق تبادل می‌شود.

گردان‌های القسام هفتم اکتبر ۲۰۲۳ آغاز عملیات طوفان الاقصی را با شلیک هزارات موشک به شهرک‌های واقع در غلاف غزه و یورش نیروهای مقاومت به این شهرک‌ها و پایگاه‌های اشغالگران در پاسخ به یورش‌ها و تجاوزات آنها به مسجد الاقصی اعلام کرد.

کد خبر 825853
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha