قیمت فرش به عنوان یکی از پارامترهای مهم برای خریداران این کالا است که با توجه به خصوصیات فرش مانند سایز و جنس آن تعیین می شود.

image-20240120131806-1.jpeg

فرش در هر خانه نقشی مهم و اهمیتی انکار نشدنی دارد. ایجاد یک تصویر بصری جذاب فقط یکی از مزایای حضور این المان در دکوراسیون داخلی است. در واقع نقش فرش ها با زندگی ایرانی عجین شده و امکان حذف آن تحت هیچ شرایطی وجود ندارد. در عصر حاضر که فرش ها بسیار متنوع تر تولید می شوند و استفاده های بیشتری به عنوان کفپوش و زیرانداز، پادری، تابلو فرش و غیره می توان از آنها داشت، بر اهمیت آنها بیش از پیش افزوده شده است.

اهمیت فرش در خانه

اهمیت فرش در خانه بسیار بیشتر از آن چیزی است که در نگاه اول به نظر می رسد. وقتی یک فرش مناسب در خانه و محل مورد نظر پهن است، شاید زیبایی و نقش جذاب بصری اولین چیزی باشد که نظر هر کسی را به خود جلب کند؛ اما ماجرا فقط به اینجا ختم نمی‌ شود. فرش در خانه بسیار مهم است؛ چرا که به عنوان اصلی ‌ترین کفپوش و زیرانداز شناخته می ‌شود. هر چند امروزه اغلب دکوراسیون ‌های داخلی حالت سنتی خود را از دست داده ‌اند و فرش ‌ها به اندازه گذشته برای نشستن و استراحت مورد استفاده قرار نمی‌ گیرند؛ اما هنوز هم فرش‌ ها جایگاه خود را به خوبی حفظ کرده ‌اند. بنابراین، یک فرش خوب علاوه بر آنکه سیمای دکوراسیون را جذاب می کند، تامین کننده راحتی و آسایش نیز هست زیرا، هیچ چیزی در دکوراسیون داخلی به اندازه یک فرش خوب و استاندارد نمی‌ تواند گرمابخش فضای داخلی باشد.

فرش ‌ها ایمنی خانه را هم افزایش می ‌دهند. اهمیت این موضوع بر کسانی که در خانه فرزند کوچک دارند، بیشتر آشکار است. در حقیقت یک فرش خوب ضمن آنکه یک سطح نرم و لوکس را ایجاد می ‌کند، می‌تواند مانع از لیز خوردن افراد نیز شود. وجود یک فرش خوب حتی می‌تواند از آسیب‌ های ناشی از زمین خوردن نیز جلوگیری کند. فرش‌ ها باعث می ‌شوند حال و هوای اتاق و فضای داخلی خانه را راحت ‌تر بتوانید تغییر دهید. همچنین با وجود فرش ‌های مرغوب و استاندارد، نیاز به دیگر المان های مشابه همچون مبلمان و کفپوش ها به حداقل می رسد.

خرید فرش با ابعاد و طرح های مختلف از کاشان

قیمت فرش ایرانی

دیگر فواید وجود فرش در دکوراسیون داخلی عبارتند از: نظافت آسانتر محیط، محافظت از کفپوش‌ های ساختمانی و جلوگیری از کثیف شدن آنها، کنترل و جلوگیری از پخش شدن صدا در منزل و جلوگیری از حرکت کردن و لیز خوردن مبلمان.

قیمت فرش ایرانی

قیمت فرش در ایران به عنوان کشوری که تقریباً به عنوان خاستگاه اصلی فرش شناخته می ‌شود، نسبت به سطح درآمد متوسط مردم، بسیار مناسب و به صرفه است. صنعت تولید فرش در ایران امروزه پیشرفت شگرفی داشته است. چرا که در حال حاضر برندهای معتبر و شناخته شده ‌ای همچون فرش کاشان، با تولیدات انبوه و باکیفیت خود دسترسی به انواع فرش ایرانی را آسان کرده و این کالا را با قیمت ‌هایی مشتری پسند عرضه می‌ کنند. اما، در نظر داشته باشید که فرش ایرانی به سبب تنوعی که از نظر ابعاد، جنس، طرح و کیفیت دارد، با قیمت ‌های متنوع عرضه می ‌شوند.

خصوصیات ساختاری از جمله ابعاد، تراکم، جنس و کیفیت الیاف فرش، اصلی‌ترین عوامل تعیین کننده قیمت فرش ایرانی هستند. هرچه فرش مورد نظر از کیفیت بیشتری برخوردار باشد یا آنکه ابعاد بزرگ ‌تری را شامل شود، قیمت بیشتری خواهد داشت. حتی گاهی جدید بودن فرش می ‌تواند معیاری برای تعیین قیمت آن باشد. در اینطور مواقع، فرش‌ های جدید با قیمت‌ های بیشتر به فروش می‌ رسند. این در حالی است که فرش ‌هایی که طرح و مدل آنها مربوط به زمان های قبل تر است، با قیمت های ارزان تر قابل تهیه هستند.

در تعیین قیمت فرش، برندها و شرکت‌ های تولیدی نیز تاثیرگذار هستند. واقعیت این است که هرچه برند فرش از اعتبار بیشتری برخوردار باشد، احتمال دارد قیمت فرش مورد نظر نیز بیشتر باشد. علاوه بر این، واسطه ‌های فروش نیز می ‌توانند قیمت فرش را به میزان قابل ملاحظه ‌ای تحت تاثیر قرار دهند. هرچه واسطه‌ های فروش کمتر باشند و عرضه فرش توسط مراکز اصلی صورت پذیرد، قیمت در نظر گرفته شده برای فرش مناسب تر خواهد بود.

نکات خرید فرش جدید

در انتخاب فرش جدید به سبب اهمیتی که این کالا در هر خانه دارد، باید محتاطانه عمل کرد. بیشتر ما فرش ها را برای زمان های طولانی لازم داریم. در این مدت می خواهیم از مزایای فرش ها به نحو احسن بهره مند شویم. بنابراین، شاید هر فرشی از شایستگی لازم برخوردار نباشد. از این رو، در خرید فرش لازم است نکات مهمی را در نظر داشته باشید. همان قدر که برای یک خریدار مناسب بودن قیمت فرش اهمیت دارد، کیفیت فرش و داشتن طرح و رنگ جذاب و لوکس نیز باید مهم باشد. بنابراین، حداقل کاری که یک خریدار فرش باید انجام دهد، آشنایی با انواع فرش و بررسی نمونه‌ های مختلف است. اگر خرید فرش را به صورت اینترنتی انجام می‌ دهید، یا آنکه نمی ‌توانید سطح کیفیت فرش را تشخیص دهید، باید خرید فرش از طریق مراکز معتبر اولویت اول شما باشد. در اینطور مواقع می ‌توانید از راهنمایی‌ های کارشناسان به منظور انتخاب بهترین فرش بهره ‌مند شوید.

خرید فرش با ابعاد و طرح های مختلف از کاشان

بهترین قیمت فرش

جامع ترین مرکز خرید فرش کاشان با طرح ها و اشکال هندسی متنوع

یک مرکز خرید فرش جامع می ‌تواند دید بهتری نسبت به انواع فرش در شما به وجود آورد. در این صورت قطعاً انتخاب بهتری خواهید داشت و درست همان فرشی را که در نظر دارید می ‌توانید به آسانی انتخاب کنید. در این مراکز نه تنها آزادی انتخاب دارید و نوع خاص فرش ‌ها را نیز راحت ‌تر می ‌توانید به دست آورید، قیمتها نیز تضمین شده هستند. حتی اگر هدف شما خرید فرش به صورت اینترنتی باشد، مراکز جامع و مطمئن شرایط بهتری را برای شما فراهم می ‌آورند.

فروشگاه اینترنتی فرش امیرکبیر از جمله مراکز معتبر و خوش سابقه در زمینه عرضه انواع فرش است. این مرکز بهترین شرایط خرید فرش را برای مشتریان خود در سراسر کشور فراهم کرده است. در این بازار اینترنتی، دنیای متنوعی از فرش‌ ها را می‌ توانید بررسی کرده و بهترین انتخاب را از بین آنها داشته باشید. قیمت ‌ها در این مجموعه بسیار مناسب و بر اساس نرخ‌های کارخانه تعیین می ‌شوند. همچنین، امکان استعلام قیمت روز انواع فرش به صورت فوری برای مشتریان وجود دارد. برای انتخاب و خرید فرش و نیز جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس مستقیم باشید.

کد خبر 825937

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha