محمد خدابنده‌لو بازیکن تیم مس رفسنجان از فصل گذشته مد نظر کادرفنی پرسپولیس بود و یحیی گل‌محمدی علاقه زیادی داشت تا او را به خدمت بگیرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، با این همه و بعد از جدایی گل‌محمدی از پرسپولیس، حالا مدیران این باشگاه در تلاش هستند تا بتوانند این بازیکن را به جای میلاد سرلک که راهی سربازی شده به خدمت بگیرند و به نظر می‌رسد به احتمال زیاد این انتقال انجام خواهد شد.

باشگاه مس رفسنجان خواهان مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای آزاد کردن رضایتنامه این بازیکن بود اما باشگاه پرسپولیس روی مبلغ ۶ میلیارد تومان اصرار داشت.

با این همه به نظر می‌رسد توافقات بین ۲ باشگاه باعث خواهد شد تا خدابنده‌لو بزودی قراردادش را با پرسپولیس امضا کند مگر اینکه در آخرین لحظات اتفاق غیر قابل پیش بینی رخ بدهد.

کد خبر 828269
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    26 4
    مس کرمان اینقدر خودش رادربیندمیلیونها طرفدارپرسپولیس خودش را مفتضح نکند اجازه دهد این بازیکن درتیم موردعلاقه اش باری و پیشرفت کند واینقدر دندانگردی نکنند
  • پرسپولیس بزرگ IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۸
    21 1
    مگر چندتا خدابنده لو داریم که نزدیک یک ماه هست که همش تیتر میزنید پرسپولیس به یک بازیکن دیگه واسه بستن قرارداد نزدیک شده!!ولی بعدازدیدن متن میبینیم موضوع همون چراغونی پارسال هست،چیزجدیدی نیست!!!!!
  • احمد IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
    5 7
    اخراج درویش بی عرضه که داره پرسپولیسو نابود میکنه
  • ج IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    0 0
    بهترین بازیکنای جهان زیر جذب کنی بسپاری دست اوسمار هیچ کاری نمیتونه بکنه فقط تیم نابود میکنه میره این بازیکنای که اقا یحیی میخواست چرا نگرفت اقای درویش ... حال واسه دستیار بهترین مربی لیگ با ان همه افتخار کنار گذاشت که اوسمار جانشینش کنه