نکونام که در بخش اعظم صحبت‌هایش به عدم جذب بازیکن اشاره کرده و از این موضوع حسابی شاکی بود، نیش و کنایه‌ای به دو خرید مهم پرسپولیس و تراکتور زد.

نکونام

به گزارش همشهری آنلاین عدم جذب بازیکن جدید در بازار نقل و انتقالات، صدای نکونام را در آورد و سرمربی استقلال که در تمام روزهای گذشته ترجیح داده بود در قبال انفعال آبی‌ها در مرکاتوی زمستانی سکوت کند، بالاخره لب به سخن گشود و صحبت‌های تندی را علیه مدیریت باشگاه به زبان آورد.

نکونام که در بخش اعظم صحبت‌هایش به عدم جذب بازیکن اشاره کرده و از این موضوع حسابی شاکی بود، نیش و کنایه‌ای به دو خرید مهم پرسپولیس و تراکتور زد و این سوال را مطرح کرد که چرا رقبا می‌توانند چنین خریدهایی را انجام دهند ولی استقلال در این امر عاجز است.

سرمربی استقلال گفت: نیم فصل اول و در بازیکن گرفتن که دیدید چه اتفاقی افتاد. همه چیز به نیم فصل دوم موکول شد. تکرار می‌کنم، روی آن لیست لقب کهکشانی‌ها گذاشتند، ولی تیم‌های دیگر می‌روند بازیکن تیم ملی قطر و آقای گل لیگ MLS آمریکا را می‌گیرند، می‌روند بهترین بازیکنان را جذب می‌کنند، ولی برای ما می‌شود کهکشانی و هیچ‌کدام را هم نمی‌گیریم و حتی مذاکره هم نمی‌کنیم!

منظور صحبت‌های نکونام عبدالکریم حسن و رومل سمیر کیوتو روبینسون مهاجم 32 ساله اهل هندوراس تراکتور است که سابقه بازی در لیگ MLS را در کارنامه دارد.

سرمربی استقلال در ادامه اظهاراتش گفت: وقتی نیم فصل اول برای من بازیکن نگرفتید، تیم‌های حریف همه دارند بازیکن می‌گیرند. چطور تیم‌های دیگر می‌توانند بازیکنان یک میلیون دلاری و هشتصد هزار دلاری بگیرند؟ ما که نیم فصل اول بازیکن نگرفتیم، چطور الآن هم نمی‌توانیم بازیکن بگیریم؟

او در پایان گفت: لیست دوم را هم که می‌دهیم می‌گویند بازیکنان قرارداد دارند. پس چه کار کنیم؟ نیم فصل اول می‌گرفتید که ما دچار این مشکل نشویم. ما الان بازیکن از دست دادیم و بازیکن می‌خواهیم. استقلال هم باشگاه بزرگی است و بازیکن تاپ و تراز اول می‌خواهد. استقلال تیم معمولی نیست و خواهشاً استقلال را کوچک نکنید. باشگاه بزرگ بازیکن بزرگ می‌خواهد. بازیکنی که کیفیت خودش را نشان دهد و هوادار لذت ببرد. سال 91 و 92 که من اینجا بازی می‌کردم، بروید ببینید چه بازیکنانی را استقلال قرارداد بست؟

کد خبر 828777

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 3
  • کاربر جدید IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 3
    ممنون از ابراز دلسوزیت جواد جان، در پاسخ محبتت:درشأن سرمربی است که تعامل با مدیر عامل را با علاقه واقعی به تیمش عملا ثابت کند . جلو افتادن در تواضع است نه فیزیکی خود را جلو بیندازی این ضعف نه در شما است بلکه اپیدمی شده در فوتبال ماست و متاسفانه این ضعف متقابل هم هست یعنی اینکه کمتر مدیر عاملی که سمت رهبری تیم را داراست شان خود را حفظ کرده وحفظ میکند ، حال حساب کن تضارب این ضعف قطعا آسیب آفرین است .جواد در این بازی پر زیان جلو افتادن بی هنری است و باید به تاریخ حرفه ای خود جوابگو باشی نفت هایی که دوست ودشمن روی این آتش گر گرفته میریزند نذار یک پایش خودت باشی ، من یک پرسپولیسی صدر صد هستم، ما دوست داریم رقیبمان پیشترفت کند تا با افتخار اونو در دربی ببریم
    • سروتون تاج IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
      4 5
      میشه شما کارشناس فوتبال برتر باشید.اگر طبیبی درد خود دوا کن.بابا مسعود روا کن
  • ۶ اتیشه IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    6 3
    سکته نکنی از قرارداد ۳۰ میلیاردیت کم کن البته جعلی و بازیکن بگیر و بنویس ۱۰۰ میلیون تومان کی به کیه
  • ۶ اتیشه IR ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
    5 3
    در جوا ب سرور کاجی پارسال سه گانه گرفتیم خیلی سوختید ولی بابا مسعودم نبود دهه هفتاد پنج شش جام گرفتیم ولی اون موقع هم بابا مسعود نبود دهه شصت پنج جام پشت سرهم گرفتیم با علی اقا پروین اخ بابا مسعود ‌کجایی واندر قصه بابا مسعود که چهار سال بود ولی کیسه تنان می گفتند بزارید پروفسور برانکو بره اگه پرسپولیس دیگه قهرمان شد ولی جامها بازم تکرار شد و ....
  • بهراد IR ۰۶:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    مدیریت غلط همین مثل درویش که یحیی رو فراری داد...ولی خودمونیم..کی۳ تیم که بازیکن خوب بیاد براش بازی کنه..🤣..ولی اگه ویرا خوب کار کنه بازم سرورتون قهرمان..❤️🏆🙏🏆🙏❤️
  • سجاد IR ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    تاکورشودهرآنکه نتوانددید
  • IR ۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 0
    جواد نکونام میخواهد خودرا مربی بزرگ وکاربلد نشان دهد اما همه می دانن همچین مربی نیست