مربی چوپان پس از توضیح اهداف گرگ ایرانی، از روند پیشرفت او تمجید کرد.

فیگور‌های هادی چوپان در مرحله مقدماتی مسترالمپیا ۲۰۲۳

به گزارش همشهری آنلاین، مدتی پیش هادی چوپان، برترین بدنساز ایرانی و قهرمان مسترالمپیای ۲۰۲۲، برای شرکت در رقابت آرنولد کلاسیک اوهایو به آمریکا سفر کرده است. وی بعد از اینکه قهرمانی مسترالمپیای ۲۰۲۳ را از دست داد، برای حفظ آمادگی و محک توانایی خود در ۲ مسابقه سطح بالا و معتبر آرنولد کلاسیک آمریکا و انگلیس حاضر می‌شود.

تمجید هانی رامبد از هادی چوپان ؛ تو گرگ ایرانی هستی چون... + عکس

هانی رامبد، مربی سرشناس دنیای بدنسازی که در کارنامه خود قهرمانی هادی‌ چوپان، درک لاسفورد و ۵ دوره جایگاه اول کریس بامستد در فیزیک کلاسیک را جای داده است، دلیل روند مسابقاتی شاگرد خود را برای مخاطبین و طرفدارانش توضیح داد و از او تمجید کرد.

وی در پست اینستاگرامی خود برای چوپان نوشت: وقتی درباره چیزی مطمئن نیستی و کنترلی روی آن نداری، هرگز شرایط آسانی نخواهی داشت. زمانی کلید در قفل قرار می‌گیرد که در دستانت باشد. اجازه نده تا حواشی و سر و صداها تو را بهم بریزد. به همین دلیل است که گرگ ایرانی همواره بر روی هدف خود متمرکز است و مهارت‌هایش را با آماده‌سازی در دور دنیا بهبود می‌بخشد.

کد خبر 829029

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • javad IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۱
    0 1
    باعرض ادب و احترام جواد هستم از گرگان، بنده قصد بی ادبی و جسارت ندارم ولی چیزی که هست اینه که، جناب چوپان والا قیافه شون بیشتر به شغال میخوره تا گرگ، ببخشیدا بنده فقط نظرمو گفتم لطفا ناراحت نشید، چاکر جناب چوپانم هستیم ما