پسر جوان که مدتها با پدرش دچار اختلاف بود در جنایتی هولناک او را به قتل رساند.

قتل پدر توسط پسر

همشهری آنلاین _ حوادث: به نقل از سی ان ان، ساعت ۷ بعدازظهر سه‌شنبه گذشته به وقت محلی، پلیس شهر میدلتاون در جریان یک جنایت هولناک قرار گرفت. زنی در تماس به پلیس گفت که پسرش جاستین مون - ۳۲ ساله- به خاطر اختلافاتی که با پدرش مایکل اف مون داشته بعد از مشاجره و درگیری او را به قتل رسانده و سرش را از تنش جدا کرده است. او همچنین ویدئویی از این جنایت را نیز در فضای مجازی منتشر کرده است.

ماموران پلیس بلافاصله خود را به محل جنایت رساندند و در بازرسی از آنجا، جسد مایکل اف را در حمام پیدا کردند و یک قمه و یک چاقوی آشپزخانه بزرگ و دستکش‌های لاستیکی خون آلود در وان حمام کشف شد. این در حالی بود که جاستین نیز بعد از ارتکاب جنایت با خودروی پدرش خانه را ترک کرده بود.

قتل هولناک پدر به دست پسر خشمگین | پسر بی رحم سر جسد را جدا کرد
مقتول

همسر مقتول به پلیس گفت که شوهرم همیشه با پسرم اختلاف و درگیری داشتند. هنگام وقوع این حادثه من در خانه نبودم، وقتی به خانه برگشتم، رد خون را در خانه دیدم که از آشپزخانه تا حمام ادامه داشت، از دیدن چنین صحنه‌ای به شدت ترسیدم اما وارد حمام شدم و جسد بی سر همسرم را در وان پیدا کردم.

در حالیکه پلس در حال تحقیق و بررسی درباره این جنایت بود، جاستین ساعاتی بعد با اسلحه در یک پایگاه گارد ملی دستگیر شد.

اسناد دادگاه پنسیلوانیا نشان می دهد که جاستین مون، ۳۲ ساله متهم به قتل، سوء استفاده از جسد و سایر اتهامات است.

یکی از مقامات محلی در این باره گفت: جاستین پس از فرار از خانه، بیش از ۱۶۰ کیلومتر رانندگی کرد، سپس با اسلحه وارد پایگاه گارد ملی پنسیلوانیا شد. او ساعت ۹:۲۵ بعد از ظهر در پایگاه فورت ایندیان تاون گپ، خانه مقر گارد ملی پنسیلوانیا بازداشت شد. جاستین اکنون در بازداشت به سر می‌برد. او در ۸ فوریه محاکمه خواهد شد.

کد خبر 829620
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha