شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۰۲
۰ نفر

احمدی‌نژاد: موضوع یک میلیارد دلار حل شد

محمود احمدی‌نژاد، از حل‌شدن موضوع کسری بیش از یک میلیارد دلار در بودجه سال 85 خبر داد و گفت: بعد از بررسی‌های بسیار معلوم شد که در یک اشتباه محاسباتی ریال را با دلار جمع زده بودند.

محمود احمدی‌نژاد در ادامه برنامه‌های انتخاباتی خود در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری از شبکه دوم سیما بیان داشت: مردم ایران به یاد دارند که 4سال قبل در چنین نشستی اعلام کردم که ظاهرا وارد محدوده ممنوعه شدم و این مکان به عده‌ای خاص متعلق است که من خارج از حلقه آنان هستم و ظاهرا بیش از حد مردم که بنده نیز جزو آن بودم پای خود را دراز کرده‌ام.

در فاصله یک هفته‌ای میان 2 مرحله انتخابات، سنگین‌ترین حمله‌ها، تهمت‌ها و توهین‌ها به من که یک معلم ساده و برای خدمت آمده بودم، وارد شد. 

موسوی:دنبال وحدت هستیم

نامزد دهمین انتخابات ریاست‌جمهوری با اشاره به اینکه ما هزار سال است در کنار هم زندگی می‌کنیم، گفت: ما به‌دنبال وحدت هستیم، دنبال برنامه‌ریزی براساس منافع تمام ملت هستیم و می‌گوییم ملت ایران ملت بزرگی است و با کارهای شما تحقیر نمی‌شود.

میرحسین موسوی، در جمع قریب 50هزار نفر از مردم بیرجند در سالن شهیدان قاسمی این شهر، تصریح کرد: من صحبتم را با مطلبی آغاز می‌کنم که در شأن مردم بزرگ این شهر نبود و آن اینکه آمده‌اند با پول رأی مردم را بخرند و نتوانستند.

وی ادامه داد: پرونده سازان همان تصوری را که از خود و دوستان خود دارند می‌خواهند به دیگران و کل ملت سرایت دهند ولی ملت این طور نیست. مردم می‌خواهند وضعیت را عوض کنند. اینها به نام اسلام، به نام انسانیت دروغ می‌گویند، وقتی تورم 25درصد شد و آنها صحبت از مدیریت امام زمان(عج) کردند باید اعتراض می‌کردیم.

رضایی: همه توان صرف یقه‌گیری می‌شود

محسن رضایی گفت: دولت‌ها نباید بیشترین توان خود را صرف سیاسی‌کاری کنند. وی با حضور در مسجد اعظم ارومیه با بیان مطلب فوق افزود: یک دولت نباید بیشترین توان خود را صرف سیاسی‌کاری و یقه‌گیری از این و آن کند؛

چراکه در غیراین صورت از بخش‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی خود غافل خواهد ماند. رضایی در بخش دیگر سخنانش گفت: امروز اعتقاد به جوانان کمرنگ شده در حالی که جوانان همیشه مشکل‌گشا و فرصت‌ساز هستند.

یک وزیر زن معرفی می‌کنم

مهدی کروبی گفت: قطعا در این هفته چند وزیر از جمله یک وزیر زن را معرفی خواهم کرد. علاوه بر آن حتما برای پست‌های وزارت از  قومیت‌ها هم استفاده خواهم کرد؛ به‌گونه‌ای که همه احساس حضور در کابینه را داشته باشند.

این نامزد ریاست‌جمهوری دهم در جمع خبرنگاران افزود: امیدوارم در این روزهای باقیمانده تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری شرایط حساس کنونی را درک و برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی تلاش کنید.

کد خبر 82966

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز