رسانه های رژیم صهیونیستی تصاویری از چادر زدن ده ها صهیونیست را در گذرگاه کرم أبو سالم واقع در جنوب شرقی نوار غزه منتشر کردند که تلاش می کنند تا از رسیدن کمک های بشردوستانه به نوار غزه جلوگیری کنند.

به گزارش همشهری آنلاین، نوارغزه دارای ۷ گذرگاه است که هیچ چیز و هیچ کس بدون اجازه صهیونیست ها و کنترل کامل از سوی نهادهای فلسطینی مرتبط با تل آویو و ناظران اروپایی از طریق ان ها وارد و خارج نمی شود.

در میان این ۷ گذرگاه، ۶ گذرگاه تحت سیطره کامل رژیم صهیونیستی است و تنها یک معبر یا گذرگاه به نام رفح تحت نظارت مصر و تشکیلات خودگردان فلسطین به ریاست محمود عباس است که البته به علت ارتباط گسترده این سازمان با تل آویو و نماینده بودن آن از سوی رژیم صهیونیستی در کرانه باختری می توان گفت همین یک گذرگاه هم تحت اشراف کامل صهیونیست ها است که البته با مشارکت نمایندگان اروپایی مدیریت می شود.ژ

گذرگاه ابو سالم در واقع مختص عبور و مرور تجاری میان نوارغزه و اسرائیل است و برخی مواقع به منظور ارسال کمک های بین المللی به نوارغزه مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه براین گاهی اوقات از این گذرگاه به عنوان گذرگاه جایگزین فلسطینیانی که می خواهند از معبر رفح عبور کنند نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

فلسطینیان هنگام عبور از این گذرگاه به بهانه های بازرسی و امنیتی مورد توهین و اهانت نیروهای نظامی و اطلاعاتی اسرائیلی قرار می گیرند.

منبع:‌شبکه خبری العالم

کد خبر 831088

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ییلماز باقری IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۸
    1 0
    صهیونیست ها یک حیوان متعفنی که اگر نابود نشه دنیارو به لجن میکشه